کد خبر: ۲۱۲۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸

مهدی رحمتی: برد تیم ملی برابر کره‌جنوبی هم اتفاقی بود

دروازه‌بان تیم استقلال می‌گوید باخت به سئول کره‌جنوبی به دلیل تفاوت سطح فوتبال ایران و کره است و تیم ملی هم "اتفاقی" تیم ملی کره را شکست داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سیدمهدی رحمتی پس از ناکامی استقلال در رسیدن به فینال باشگاه‌های آسیا، گفت: در ابتد از تماشاگرانمان نهایت تشکر را دارم که حمایت خوبی از تیم داشتند اما واقعیت این است که فوتبال ما از آسیا فاصله دارد. البته استقلال امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و می‌توانستیم با 3 یا چهار گل پیروز میدان باشیم و همین امکان وجود داشت که اوت شویم ولی بچه‌ها همه زحمت خود را کشیدند و باید گفت که تمام توان استقلال همین است.

سنگربان استقلال خاطرنشان کرد: این تاوان اول فصل است که من هرچه داد می‌زدم، بازیکنان تمرینات آمادگی خود را دیر شروع کردند. روزی که قهرمان شدیم، یکی به داد تیم برسد و هر چه زودتر تمرینات آمادگی را شروع کنیم. ما از لحاظ آمادگی بدنی عقب بودیم چون اول فصل بدنسازی را به موقع شروع نکردیم.

رحمتی دلیل ناکامی استقلال را ناآمادگی و ناهماهنگی این تیم دانست و افزود: همان زمانی که تمام تیم‌ها در اردو بودند، استقلال با دو نفر تمرین می‌کرد چون بازیکنان قرارداد نداشتند. همان‌گونه که به دلیل این امر در هر بازی بازیکنان در بیست دقیقه آخر انرژی‌شان تحلیل می‌رفت و امادگی بدنی کافی نداشتند اما همین تیم اف سی سئول در شرایطی که ما تمرین را شروع نکرده بودیم با یک شرایط خوب در لیگ کره به میدان می‌رفت، اما ما در آن زمان اندر خم بستن قرارداد و جور کردن پول برای بازیکنان بودیم.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: شما به آرشیو خود نگاه کنید ببینید که اولین روزی که استقلال با تمام بازیکنانش تمرین کرد کی بوده است. سطح فوتبال ایران از کره جنوبی بسیار عقب‌تر است و همان برد ایران در کره نیز به صورت اتفاقی به دست آمد و اتفاق نیز یک بار می‌افتد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین