کد خبر: ۲۱۲۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵

حمله به سفارت‌خانه روسیه در لیبی

پس از این که افراد ناشناس به سفارت‌خانه روسیه در طرابلس حمله کرده و به سمت آن آتش گشودند، نیروهای امنیتی لیبی یکی از این افراد را به قتل رسانده و چهارتن دیگر را زخمی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: افراد ناشناس چهارشنبه شب به سمت سفارت‌خانه روسیه در طرابلس آتش گشودند و تلاش‌ کردند وارد سفارت‌خانه شوند که پس از آن نیروهای امنیتی لیبی وارد عمل شده و یک تن را کشته و چهار تن دیگر را زخمی کردند.

وزارت کشور لیبی اعلام کرد که این افراد به سمت‌ سفارت‌خانه روسیه آتش گشودند و یکی از خودروهای این سفارت‌خانه را آتش زدند و پس از این که نیروهای امنیتی وارد عمل شدند، آنها با دو خودرو پا به فرار گذاشتند.

در همین راستا، وزارت‌خارجه روسیه تاکید کرد که در این حمله، کارمندان سفارت‌خانه آسیبی ندیدند.

خبرگزاری لیبی نیز گزارش داد که علی زیدان، نخست ‌وزیر دولت موقت این کشور و محمد عبد العزیز، وزیر‌خارجه و امور همکاری بین‌المللی لیبی از مقر سفارت‌خانه روسیه بازدید کردند تا از خسارت‌های وارده اطلاع کسب کنند.

شاهدان عینی تصریح کردند، پس از این که شایعه‌هایی مبنی بر کشته شدن یکی از افسران ارتش لیبی توسط یک زن روسی منتشر شد، ده‌ها معترض تلاش کردند تا به سفارت‌خانه روسیه حمله کنند.

درهمین راستا، منابع آگاه در پایتخت لیبی در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس خاطرنشان کردند: منطقه‌ای که سفارت‌خانه روسیه در آن قرار دارد، اکنون تحت کنترل است.

به گزارش ایسنا، منابع عنوان داشتند که این افراد به سمت‌ سفارت‌خانه روسیه آتش‌ گشودند و پرچم روسیه را برداشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین