کد خبر: ۲۱۳۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

مرد قمی در اثر سقوط از جرثقیل جان سپرد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قم با اعلام یک حادثه در شهرک شکوهیه قم عنوان کرد: مردی 30ساله در شهرک شکوهیه در اثر سقوط از جرثقیل به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهدی فراهانی با اشاره به حوادث هفته گذشته اعلام کرد: طی یک هفته گذشته هشت هزار و 308 تماس با مرکز اورژانس 115 استان قم گرفته شد که هزار و 104 ماموریت شکل گرفت.

به گزارش مهر،وی افزود: 949 ماموریت شهری و 155 ماموریت جاده ای توسط پرسنل اورژانس 115 قم انجام شد که 438 مورد مربوط به تصادفات شهری و جاده ای بوده که 355 مورد تصادفات شهری و مابقی جاده ای بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قم اظهار داشت: 567 نفر در اثر حوادث هفته گذشته برجای ماند که یک نفر نیز طی این سوانح فوت کرد.

فراهانی با اشاره به مامورت های سوانح موتورسیکلت سواران گفت: 284 ماموریت نیروهای اورژانس قم مختص به موتورسیکلت سواران بود که 23 مورد جاده ای و 261 ماموریت شهری بود.

وی تصریح کرد: 364 نفر از مصدومین در پی این سوانح برجای ماندند که 170 نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند و 194 نفر پس از دریافت کمک های اولیه در محل حادثه جهت تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی و بیمارستان های قم اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قم ادامه داد: ساعت 14 روز هفتم مهر در اثر برخورد 2 دستگاه کامیون در محور قدیم قم – کاشان یکی از رانندگان کامیون ها در دم فوت کرد و یک مصدوم نیز برجای ماند.

فراهانی در ادامه تصریح کرد: در اثر برخورد یک دستگاه تریلی با سه خودروی سواری، روز یازدهم مهر در کیلومتر 21 قم – کاشان 2 دستگاه آمبولانس سریعا به محل سانحه اعزام و به مصدومین رسیدگی شد.

حادثه در اتوبان قم - کاشان

وی اظهار داشت: یکی از خودروها در اثر شدت حادثه در همان لحظات اول حادثه دچار حریق شد و 2 نفر از سرنشینان در دم فوت کرده و پنج نفر نیز مصدوم شدند که چهار نفر پس از درمان اولیه جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه شهرک شکوهیه قم عنوان کرد: صبح روز یازدهم مهر مردی سی ساله در شهرک شکوهیه در اثر سقوط از جرثقیل به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین