کد خبر: ۲۱۳۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰

میرزاده: بررسی پرونده افراد منع تحصیل شده در دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای از آن دسته از دانشجویان که در گذشته از ادامه تحصیل یا همکاری منع شده‌اند، خواست مدارک خود را برای بررسی به سازمان مرکزی این دانشگاه ارسال کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرپرست دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای از آن دسته اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان واحدها که در گذشته از ادامه تحصیل یا همکاری منع شده‌اند خواست تا مدارک خود را برای بررسی به سازمان مرکزی این دانشگاه ارسال کنند.

 به گزارش فارس، در متن این اطلاعیه آمده است: به اطلاع آن دسته از اعضای هیئت علمی، دانشجویان،‌ کارکنان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد می‌رساند در صورتی که در گذشته از ادامه همکاری یا ادامه تحصیل آنان جلوگیری شده و به این امر اعتراض دارند در صورت تمایل می‌توانند اعتراض و تقاضای خود را همراه با مدارک فقط از طریق پست به سازمان مرکزی –دفتر سرپرست دانشگاه آزاد –معاونت اجرایی ارسال و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

 شایان ذکر است، براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد مقرر شده است که با بررسی مدارک و سوابق ارسالی در صورتی که ثابت شود حقی از ایشان تضییع شده حسب مورد امکان همکاری یا ادامه تحصیل آنان در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مقررات آموزش عالی و مصوبات هیئت امنای دانشگاه به عنوان یک وظیفه بررسی خواهد شد و مطمئن باشند نتیجه بررسی اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین