کد خبر: ۲۱۳۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

منچسترسیتی پیروز اولین دیدار هفته هفتم

منچسترسیتی اولین دیدار هفته هفتم لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پشت سر گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز با یک دیدار آغاز شد که در آن منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 3 بر یک اورتون را شکست دهد و موقتا به رده دوم جدول صعود کند.

به گزارش ایسنا، شاگردان مانوئل پیگرینی که برابر بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا شکست بدی را متحمل شدند، در بازی با برابر اورتون نیز ابتدا دروازه‌اشان را باز شده دیدند. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی که به صورت قرضی در اورتون بازی می‌کند، موفق شد در دقیقه 16 اولین گل بازی را به ثمر برساند و نام خودش را به عنوان یکی از آقای گل‌های این فصل لیگ برتر مطرح کند.

در ادامه بازیکنان منچسترسیتی به خود آمدند و موفق شدند در دقیقه 17 با ضربه آلوارو نگردو اسپانیایی به گل اول خود دست یابند. در دقایق پایانی نیمه نخست سرخیو آگرئو مهاجم آرژانتینی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن در دقیقه 69 موفق شد از روی نقطه پنالتی سومین گل منچسترسیتی را نیز به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان برسد.

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب ادامه پیدا می‌کند که در مهم‌ترین دیدارها فولام میزبان استوک‌سیتی است و منچستریونایتد نیز به دیدار ساندرلند می‌رود. در جدول رده‌بندی آرسنال با 15 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین