کد خبر: ۲۱۳۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷

نحوه اسکورت خاتمی و هاشمی

انتشار خبری از نحوه اسکورت محمود احمدی​نژاد موجب شد که برخی درباره نحوه اسکورت آقایان خاتمی و هاشمی سوالاتی را مطرح کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در خبری که از روزنامه جمهوری اسلامی نقل شد، آمده بود: علاوه بر خودروی چراغ چرخان پلیس و پلیس موتورسوار، چندین نفر در 4 خودرو احمدی نژاد را اسکورت می‌کردند. 

به گزارش آفتاب، خبرآنلاین در ادامه نوشت: غلامعلی رجایی مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به کاربران خبرآنلاین که درباره نحوه اسکورت آیت​الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به دلیل مسائل امنیتی از پاسخ دقیق به این سوال معذورم.

او تنها به بیان این نکته اکتفا کرد که اسکورت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ویژه است و با بقیه مقامات متفاوت است.

رجایی در واکنش به اینکه برخی از بنز سواری آیت الله هاشمی سخن می گویند، متذکر شد: نحوه اسکورت مقامات و اینکه با چه نوع خودرویی باشد مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و این دست آقای هاشمی نیست.

عبدالکریم تابش مسئول روابط عمومی بنیاد باران در پاسخ به کاربران خبرآنلاین که درباره نحوه اسکورت سیدمحمد خاتمی رئیس دولت​های هفتم و هشتم سوال پرسیده بودند، گفت: ایشان اسکورت پلیس و موتور سوار ندارد. آقای خاتمی یک پژو پرشیا و یک جی ال ایکس و یک راننده و چهار محافظ در ترددهای درون شهری خود دارد. یک راننده و یک محافظ در ماشین حاج آقا و سه محافظ دیگر در جی ال ایکس می نشییند.

وی با بیان اینکه محافظین و اسکورت روسای جمهور معمولا از شش ماه بعد از پایان ریاست جمهوری​اشان به تدریج کاهش می​​یابد، گفت: البته در مقاطعی همچون زمان انتخابات به تشخیص شورای عالی امنیت ملی تعداد محافظان زیاد می شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین