کد خبر: ۲۱۳۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
با تقدیم لایحه‌ای از سوی رییس جمهور به مجلس

مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید می شود

از سوی رئیس جمهور، لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور تنظیم امور سازمان های اداری و اجتناب از بروز مشکل و خلاء قانونی ، تقدیم مجلس شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری که بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با قید دو فوریت به تصویب هیئت وزیران رسیده است، از سوی رئیس جمهور برای اجرا تقدیم مجلس شد.

در مقدمه توجیهی این لایحه آمده است: نظر به اینکه مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب 1386- در مهرماه سال 1392 به پایان می رسد و تنظیم امور سازمان های اداری از جهت احکام قانون یاد شده با خلاء قانونی مواجه می شود، لذا به منظور اجتناب از بروز مشکل، لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس می شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس ماده واحده این لایحه، مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب 1386- تا پایان سال 1393 تمدید می شود. دولت مکلف است پیشنهاد متن نهایی لایحه قانونی مذکور را در حداکثر شش ماه قبل از پایان مهلت مزبور جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین