کد خبر: ۲۱۳۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶

یک باند تهیه و توزیع سلاح غیرمجاز متلاشی شد

با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در آن شهرستان،‌متلاشی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از فعالیت گسترده یک باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز از استان های غربی کشور به آن شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ" علی شیبانیان" افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تلاش شبانه روزی و بررسی های موردی، خودرو های مورد استفاده جهت جابه جایی سلاح و مهمات را شناسایی کردند.وی ادامه داد: پس از هماهنگی مقام قضایی، ‌ماموران خودرو های قاچاقچیان را هنگام تردد در سطح شهرستان مشاهده و مورد تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: ماموران با زیر نظر قرار دادن خودروها مشاهده کردند هر دو خودرو وارد یک واحد تعمیر گاهی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در اطراف شهرستان مرودشت شدند.

سرهنگ "شیبانیان" گفت: ماموران در بازرسی از آن واحد تعمیر گاهی تعداد 20 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز شامل 10 قبضه پنج تیرپران و 10 قبضه دولول غیرمجاز را کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات تعداد یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه سواری پراید متعلق به قاچاقچیان توقیف و هر دو راننده به همراه مالک تعمیر گاه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین