کد خبر: ۲۱۳۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

چیت‌چیان:اصل ۴۴دروزارت نیرو متوقف نشده

در جلسه امروز کمیسیون اصل ۴۴ که با حضور وزیر نیرو و اقتصاد برگزار شده بود چیت چیان اعلام کرد که اجرای اصل ۴۴ در وزارت نیرو متوقف نشده است و طیب‌نیا هم البته گفته که سیاست دولت اجرای درست این قانون است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمیدرضا فولادگر درباره جلسه صبح امروز (دوشنبه 15 مهرماه) کمیسیون اصل 44 که با حضور وزرای نیرو و اقتصاد در مجلس برگزار شده بود، اظهار داشت: محور اصلی این جلسه سیاست دولت در اجرای اصل 44 قانون اساسی بود که بیشتر مباحث هم به اجرای این قانون در وزارت نیرو اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو در جلسه امروز به دفاع از اجرای اصل 44 در وزارت نیرو پرداخت و گفت "اجرای اصل 44 در وزات نیرو متوقف نشده است و هدف این وزارت‌خانه اجرای این قانون در بخش‌های مختلف است".

رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس در ادامه به بیان دستاوردهای جلسه امروز اشاره کرد و افزود: قرار بر این شد که از سرمایه گذاران بخش‌ خصوصی دعوت شود تا در بخش‌های آب، برق، فاضلاب و ... سرمایه گذاری کنند.

فولادگر البته این را هم گفت که توافق بر این شده که در واگذاری‌ها به اهداف اصل 44 بازگشت داده و در این فرایند تسریع شود؛ همچنین بین وزرای حاضر و نمایندگان اصل 44 توافق شد تا مسیر توسعه برق، آب و فاضلاب متوقف نشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اضافه کرد: در آخر هم درباره تعیین تکلیف قیمت‌ها و تعرفه‌های آب و برق و فاضلاب توافق‌هایی انجام شد تا نهاد رگولاتوری یا تنظیم مقررات برای تعرفه گذاری در این وزارت‌خانه تشکیل شود.

وی به اظهارات وزیر اقتصاد در جلسه امروز کمیسیون اصل 44 اشاره کرد و گفت: "وزیر اقتصاد با تشریح سیاست های دولت در اجرای اصل 44 تأکید کرد که هدف دولت اجرای صحیح این سیاست است".

به گزارش تسنیم،این عضو کمیسیون اصل 44 ادامه داد: در نهایت قرار شد در کارگروهی که در کمیسیون انرژی برای تعیین تکلیف شرکت‌های توسعه برقی و واگذاری این شرکت‌ها به نهادهای عمومی مثل شهرداری‌ها تشکیل شده کمیسیون اصل 44 هم حضور پیدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین