کد خبر: ۲۱۳۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸

زورگیری‌های خشن پس از تصادف ساختگی

اعضای یک باند خشن که با ایجاد تصادف ساختگی، دست به زورگیری از طعمه‌های خود می‌زدند، درآخرین سرقت خود جوان تکواندوکاری را با ضربات متعدد چاقو تا یک قدمی مرگ پیش بردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شامگاه چهارشنبه هفته گذشته مرد ورزشکاری سوار بر خودروی پژو 206خود در غرب پایتخت در حال حرکت بود که ناگهان خودروی پرایدی مقابل وی پیچید و تصادفی را رقم زد.3سرنشین پراید بعد از تصادف از ماشین پیاده شدند و با عذرخواهی به ورزشکار گفتند که هر چقدر خسارت ماشین باشد را پرداخت می‌کنند. سپس به بهانه رفتن به یک صافکاری 2نفر از سرنشینان پراید سوار 206شدند و از وی خواستند تا پشت سر پراید حرکت کند و به تعمیرگاهی که او می‌شناسد برود.

جوان ورزشکار بدون اینکه بداند چه عاقبتی در انتظارش است پشت سر خودروی پراید شروع به حرکت کرد. هنوز مسافتی طی نکرده بودند که ناگهان 2جوانی که در ماشین او نشسته بودند چاقویی روی پهلوی وی گذاشتند و تهدیدش کردند که توقف کند و از ماشین پیاده شود اما وی مقاومت کرد. همزمان خودروی پراید کنار اتوبان ایستاد و راننده آن بلافاصله سوار 206شد. درگیری 3جوان سارق با ورزشکار ادامه داشت و چون مرد ورزشکار تکواندو کار و قوی هیکل بود، دزدان نمی‌توانستند او را از ماشین به بیرون پرتاب کنند برای همین چندین ضربه چاقو به وی زدند و او را در صندلی عقب انداختند.

در همین هنگام ورزشکار با پاهایش ضربه‌ای به گردن یکی از سارقان که پشت فرمان 206نشسته و در حال حرکت بود زد که همین باعث شد ماشین با گاردریل برخورد کرده و متوقف شود. درگیری 3سارق با جوان ورزشکار در حالی پایان یافت که آنها با چاقو چندین ضربه دیگر به وی زدند و در آخر جوان ورزشکار، موبایل یکی از دزدان را برداشت و سارقان خشن وقتی خود را در خطر دیدند پا به فرار گذاشتند. به‌دنبال این حادثه مرد ورزشکار به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه با تلاش پزشکان از خطر مرگ نجات یافت اما ضرباتی که به دستانش وارد شده بود باعث پاره شدن تاندول‌های دست و بی‌حرکت شدن آنها شده است.

شاکی بعد از آن به طرح شکایت پرداخت و گوشی موبایل دزدان را در اختیار پلیس قرار داد. بعد از آن پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و تیمی از مأموران اداره آگاهی پایتخت با دستور قاضی هاشمیان، دادیار دادسرای جنایی تهران بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کرد. آنچه مسلم بود اعضای این باند سازمان یافته به شکل سریالی دست به سرقت می‌زدند. تحقیقات نشان می‌داد که پیش از این چندین نفر به همین شیوه گرفتار این باند شده و سارقان اموال و خودروی آنها را به سرقت برده بودند. سارقان 3نفر بودند که بعد از سرقت خودروی طعمه‌های خود با همان ماشین مسروقه به سراغ طعمه بعدی می‌رفتند. در تحقیق از مالباخته‌ها مشخص شد که اعضای باند بعد از مدتی خودروهای مسروقه را در حالی کنار خیابان‌های تهران رها می‌کردند که قطعات آن را دزدیده‌بودند.

با تکمیل اطلاعات و سرنخی که پیش روی پلیس بود، مأموران موفق شدند در اقدامات اطلاعاتی خود اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

 به گزارش همشهری، تاکنون 4مالباخته با شناسایی متهمان به طرح شکایت پرداخته‌اند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده برای شناسایی جرایم احتمالی دیگر و شناسایی مالباخته‌ها ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین