کد خبر: ۲۱۳۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

پدر و برادرم در دادگاه منکر اسیدپاشی شدند

یک مرد سالخورده که روی دختر دم‌بختش اسید پاشیده بود امروز در دادگاه کیفری قزوین محاکمه می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عصر دوم خرداد امسال مرد عصیانگری در قزوین، شیشه پر از اسید به دست گرفت و روی زندگی دختر دم بخت خود، خاکستر غم پاشید. در آن بین، سر، صورت و دست و پای «تهمینه» ۲۹ ساله به شدت آسیب دید و وی به بیمارستان بوعلی‌سینای قزوین برده شد.

 با این وجود، چون امکانات کافی برای درمان «تهمینه» فراهم نبود وی به بیمارستان سوانح سوختگی تهران فرستاده شد.

 خواهر بزرگ «تهمینه» که چند سال پیش به ضرب چاقوی پدرش زخمی شده و یکی از شاهدان اسیدپاشی بود، گفت: چند وقت پیش خواهرم با هزار امید و آرزو پای سفره عقد نشست اما در دوره نامزدی متوجه شد شریک زندگی‌اش معتاد است.

«تهمینه» در حالی که از این موضوع عصبانی و ناراحت بود به فکر طلاق افتاد اما پدر و مادرم مخالفت کردند. چند روز از جر و بحث خواهرم با پدرم گذشته بود که دعوای خانوادگی از سر گرفته شد. پدرم که می‌دانست خواهرم روی جهیزیه‌اش حساس است بخشی از لوازم او را فروخت. عصر دوم خرداد «تهمینه» متوجه این موضوع شد و داد و فریاد به راه انداخت. همان موقع مادرم برای حل مشکل با برادر کوچکم که ۲۳ ساله است تماس گرفت. برادرم هم به سرعت به خانه آمد و خواهرم را ضرب و شتم کرد. در آن گیر و دار پدرم به برادرم گفت «سر و صورت تهمینه را بگیر تا اسیدی را که از قبل آماده کرده‌ام بیاورم.» با شنیدن این جمله، وحشت به جانم افتاد و سراسیمه فرار کردم. می‌ترسیدم پدر و برادرم بر سر من هم بلایی بیاورند.

«تهمینه» نیز اظهار داشت: پس از فرار خواهرم، برادرم در خانه را قفل کرد و صورتم را محکم در دستانش گرفت. همان موقع پدرم اسید را روی صورت و بدنم ریخت. سپس یک طناب دور گردنم انداختند و مرا بیهوش کردند. چند ساعت بعد که به هوش آمدم به حمام رفتم اما پدرم دست بردار نبود. او قصد کشتن مرا داشت که با التماس‌هایم منصرف شد. سر و صورتم سوخته و نمی‌دانم چه آینده‌ای در انتظارم است. من و خواهرم در حال حاضر تحت پوشش بهزیستی هستیم.

محمدهادی نجفی- وکیل‌مدافع تهمینه- به فرهیختگان گفت: قرار است بامداد دوشنبه (امروز) پدر «تهمینه» و برادر این دختر، در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری استان قزوین محاکمه شوند.

«نجفی» که وکیل‌مدافع «آمنه بهرامی» نیز بوده اضافه کرد: وکالت «تهمینه» را به صورت رایگان پذیرفته‌ام و قرار است یکی از همکارانم به نام «علی رمضانی» نیز در این پرونده کنارم باشد. پدر «تهمینه» و برادر این دختر با تامین قرار وثیقه آزاد هستند.

به گزارش فرهیختگان،هموطنان نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۰۴۵۰۸۴۲۳ به نام «تهمینه یوسفی» واریز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین