کد خبر: ۲۱۳۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

سربازان متاهل نيروي انتظامي سبد كالا مي گيرند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار محمدعلي آخوندي روز سه شنبه در آيين مشترك تحليف و پايان دوره افسران، درجه داران و سربازان وظيفه مراكز آموزش انتظامي شهيد بيگلري مشگين شهر و شهيد مدني اصلاندوز در پادگان شهيد بيگلري مشگين شهر افزود: هم اكنون بيش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ سرباز متاهل در نيروي انتظامي خدمت مي كنند.

وي گفت: برنامه هايي انجام شده كه سربازان متاهل با حمايت هاي مالي و اعطاي مرخصي بيشتر در كنار خانواده هاي خود باشند.

وي افزود: با اجراي طرح آمايش سرزميني ترتيبي اتخاذ شده تا در حد امكان تمام سربازان وظيفه در استان محل تولد خود به خدمت گمارده شوند و با اجراي اين طرح تاكنون بيش از ۶۵ درصد از سربازان در محل تولد خود بكار گرفته شده اند.

وي اظهار كرد: با هدف استفاده از تخصص هاي مشمولان تحصيل كرده طرح ديگري در دستور كار فرماندهي انتظامي كشور قرار گرفته و بر اساس آن تا دو ماه ديگر براي مشمولان فوق ليسانس حكم انتصاب صادر مي شود.

وي با اشاره به اين كه مردم پايه و اساس امنيت پايدار هستند گفت: توسعه امنيت پايدار در كشور در سايه مشاركت مردم عملي مي شود و مشاركت مردم نيز برگرفته از اعتماد آنها به حاكميت و نيروي انتظامي خواهد بود.

وي افزود: بر اساس آموزه هاي ديني پليس خادم مردم و حكومت است و رفتار و كردار پليس بايد الگوي جامعه باشد.

به گزارش ایرنا،در اين آيين نماينده فراگيران مراكز آموزشي مفتخر به دريافت درجه شده و در پايان نيروهاي مستقر در ميدان از مقابل جايگاه رژه رفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین