کد خبر: ۲۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰

بارش اولین برف خلخال

با افت شدید دما در منطقه طی روزهای گذشته، اولین برف پاییزی در خلخال بر زمین نشست تا این شهرستان در اولین ماه پاییز چهره زمستانی به خود بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با کاهش شدید دمای هوا طی سه روز گذشته و با ورود سامانه بارشی به این استان، مناطق مختلف این استان چهره زمستانی به خود گرفت و شهروندان بارش باران و برف را شاهد شدند.

بارش های دیروز و امروز در مناطق گرمسیری از جمله مناطق شمالی استان به صورت باران و در مناطق جنوبی و کوهستانی و نیز دامنه کوه سبلان به صورت برف بوده است.

در همین حال بارش برف در ارتفاعات خلخال هم که از بعد از ظهر سه شنبه آغاز شده بود تا ساعات پایانی شب به 10 سانتی متر رسید.

بارش برف که در مناطق کوهستانی از شدت بیشتری برخوردار بود، علاوه بر شهروندان این شهرستان رانندگان عبوری از گردنه الماس را نیز غافلگیر کرد تا مجبور به استفاده از وسایل گرمازا و یا تجهیزات زمستانی شوند.

گردنه الماس در مسیر خلخال به اسالم در استان گیلان، یکی از سخت گذرترین محورهای مواصلاتی استان اردبیل بوده و بارش برف سنگین و یخبندان تردد در این مسیر را برای رانندگان با مشکلاتی مواجه می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر خلخال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در گردنه حیران گفت: امدادگران در گردنه الماس مستقر شده و آماده خدمات رسانی در این محور هستند.

عبدالرزاق بابایی با بیان اینکه تاکنون مشکل ترافیکی در تردد رانندگان و مسافران گزارش نشده است، تاکید کرد که هم اکنون محور خلخال به اسالم باز بوده و تردد در این امکان پذیر است.

به گزارش مهر،اداره راه و شهرسازی خلخال نیز از آمادگی راهداران و تجهیزات پایگاه گردنه الماس به منظور خدمات رسانی و تسهیل تردد در این محور خبر داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین