کد خبر: ۲۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
آملي لاريجانی:

ادعای حمله رژیم صهیونیستی به ایران احمقانه است

رئيس قوه قضائيه گفت: در دوره ای عده ای می خواستند رنگ و بوی ايثار و شهادت را در كشور كمرنگ كنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آيت الله صادق آملي لاريجاني در جمع خانواده هاي شهدا و ايثارگران استان آذربايجان غربي گفت: در دوره اي عده ای مي خواستند رنگ و بوي ايثار و شهادت را كمرنگ كنند كه ما نبايد اجازه دهيم اين اتفاق رخ دهد. اگر رنگ و بوی شهادت در جامعه كمرنگ شود مقامات الهي هم كمرنگ خواهد شد.

وي همچنين در مورد اظهارات رژيم صهيونيستي براي حمله به ايران گفت: ما كشوري شهيد پرور هستيم و روح شهادت در كشور حاكم است و این ادعاهاي رژيم صهيونيستي احمقانه است.

آملی لاریجان گفت: آنچه شهدا در راه خدا دادند باعث شد الان کشور ما کشوری با اقتدار و سربلندی در منطقه باشد. نباید اجازه دهیم این شعله الهی در کشور کمرنگ شود.

 رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: هر چه خدا می گوید عین واقعیت است، خداوند با تعبیری در مقابل جانها و مالهای کسانی که در راه خدا مبارزه و جهاد می کنند ثمنی قرار داده است که در مقابل اموال و انفاس مومنان بهشت را قرار داده است که این وعده در قرآن، انجیل و تورات آمده است. مجاهدان در راه خدا جان خود را در راه خداوند متعال عرضه می کنند و در برابر بهشت جاویدان را می گیرند.

وی ادامه داد: کسانی از مرگ می ترسند که حقیقت مرگ را نمی دانند. ما در مسیر راه بی نهایت هستیم و در این مسیر سالک و مسلوک یکی هستند. انسان ها در موقع مرگ بدن را مثل پوسته ای کنار می گذارند و به روز قیامت نزدیک می شوند. حقیقت وجود انسان بدن نیست بلکه روح اوست.

به گزارش مهر، آیت الله لاریجانی افزود: روح نعمتی است که در اختیار انسان قرار داده شده است که افرادی هستند این روح را نورانی می کنند و دائما نعمات الهی را جمع کرده و به حیات حقیقی می رسند. گروه دیگر نیز این نعمت را کفران کرده و خود و افرادی که از آنها پیروی می کنند را به تباهی می کشانند.
 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین