کد خبر: ۲۱۳۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

الهام علی‌اف بار دیگر رییس‌جمهور آذربایجان شد

کمیته مرکزی انتخابات آذربایجان با بیان اینکه بیش از 72 درصد از آرای رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری شمرده شده است، اعلام کرد: الهام علی‌اف، با اختلاف زیادی توانسته بیش از 80 درصد آرا را به خود اختصاص دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه روسی‌الیوم، مظاهر باناخوف، رییس کمیته مرکزی انتخابات آذربایجان بامداد امروز(پنجشنبه) اعلام کرد: آرای بیش از 72 درصد از حوزه‌های رای‌گیری در سراسر آذربایجان شمرده شده است و بر اساس آن تاکنون الهام علی‌اف، رییس‌جمهوری کشور توانسته 84.72 درصد از آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص دهد.

وی اعلام کرد که جمیل گسانلی، نامزد مخالفان نیز با کسب 5.18 درصد از آرای‌ رای‌دهندگان، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

بنابر اعلام کمیته مرکزی انتخابات آذربایجان، بقیه آرای میان هشت نامزد دیگر شرکت‌کننده در انتخابات توزیع شده است.

باناخوف اعلام کرد: با وجود اینکه نتایج اعلام شده اولیه است اما دلیلی قاطع بر پیروزی علی‌اف در انتخابات ریاست جمهوری 9 اکتبر به حساب می‌آید و نتایج رسمی به زودی اعلام می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد که برخی از نامزدهای شرکت‌کننده در انتخابات ریاست جمهوری به علی‌اف برای پیروزی مجددش در انتخابات تبریک گفته‌اند.

الهام علی‌اف، رییس‌جمهوری آذربایجان شب گذشته در سخنانی تلویزیونی از مردم این کشور به خاطر حمایتشان تشکر و تاکید کرد که آذربایجان به عنوان کشوری دموکرات به روند پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین