کد خبر: ۲۱۴۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴

درخواست رونالدو برای بخشش هواداری که بغلش کرده بود

حرکت کریستیانو رونالدو در قبال هواداری که در بازی دوستانه با چلسی به زمین پرید تا بغلش کند ، بی نظیر بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: او در نامه ای به دادگاه ، خواستار بخشیده شدن این هوادار آلبانیایی شد.

به گزارش خبرآنلاین، متن کامل نامه او که "آس"آن را منتشر کرده است به شرح زیر است:"نام من کریستیانو رونالدوست و بازیکن رئال مادرید هستم . در استادیوم سان لایف بازی می کردیم که یک هوادار به زمین پرید . نامش رونالد گیورکاو یک دانشجوی جوان است . من را بغل کرد و با هم کمی صحبت کردیم و در نهایت مسئولان امنیتی او را به بیرون زمین راهنمایی کردند . روشش خشونت آمیز نبود . وقتی پلیس آمد هم هیچ مقاومتی نشان نداد. 

مسلما حالا اشتباهش را فهیمده و اهمیت امنیت را می داند . او 20 ساله است و بدون پدر و با یک مادر مجرد بزرگ شده است . دانشجوی دنشگاه بیچ کانتی است و با کمک هزینه دانشجویی زندگی اش را سپری می کند. "

"نگران هستم چرا که می دانم اگر جرائم علیه او برداشته نشوند ،‌ممکن است که در تحصیلش به مشکل بخورد . وارد محوطه استادیوم شد و یک روز و نیم زندانی بود . او خواستار بخشیده شدنش هم شده است اما فعلا دادگاه پاسخی به درخواستش نداده است. 

مواضع دادگاه و اهمیت قاوانین را درک می کنم . اما احتراما از شما و دادستان تقاضا دارم که در مورد تصمیم ، تجدید نظر کنند و دو جرم این جوان را برددارند . امیدوارم به خاطر این اشتباهش با جریمه قضایی مواجه نمی شود . به نظر می رسد آینده درخشانی دارد و دوست ندارم یک اشتباه در قضاوت آن را خراب کند . ممنون از شما ، اگر سوالی داشتید ، می توانید هر زمان که خواستید با تلفن مستقیم من تماس بگیرید . 

با کمال احترام ، کریستیانو رونالدو."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین