کد خبر: ۲۱۴۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹

گل‌محمدی: حضور من در پرسپولیس به سود بعضی از دوستان نبود

یحیی گل محمدی سرمربی نفت تهران می گوید پس از شکست در فینال جام حذفی حرف‌های بسیاری را به زبان نیاورد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که صبح امروز (جمعه) مهمان برنامه ورزش و مردم بود در مورد شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش گفت: «به هر حال ما ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را می کنیم. چیزی از سایر تیم ها کم نداریم و به نظر من می توانیم سهمیه را بگیریم. در دو فصل اخیر دو مقام پنجمی داشتیم و امیدوارم امسال هم جز تیمهای بالای جدول باشیم.»

او در مورد شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی هم گفت: «جام حذفی هم فرصت خوبی برای سایر تیم هاست که با تلاش خود بتوانند بع لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.»

گل محمدی با بیان اینکه پس از شکست در فینال جام حذفی برابر سپاهان حرفهای ناگفته زیادی برای او ماند، گفت: «حرف های ناگفته زیاد است اما نمی خواهم داغ دل مردم را تازه کم. در آن بازی روی اشتباهات فردی دو گل را دریافت کردیم و در نهایت شب تلخی برای هواداران پرسپولیس رقم خورد. به هر حال آن بازی تمام شده اما اتفاقات بعد از آن مرا بیشتر از شکست ناراحت کرد.»

او ادامه داد: «در آن مقطع که من هدایت پرسپولیس را برعهده گرفتم، تمام پیشکسوتان با حضور یحیی گل محمدی مخالف بودند. دوستان از حضور من در پرسپولیس ترسیده بودند و منافع‌شان در رفتن من بود که خوشبختانه با آمدن آقای دایی هم به منافع‌شان نرسیدند. در هر صورت آقای رویانیان امسال هم تلاش بسیاری برای موفقیت پرسپولیس کرده اند و تیم خوبی را هم تشکیل داده اند. در چند سال گذشته هواداران خیلی اذیت شده اند و امیدوارم امسال تیم نتیجه بگیرد تا دل مردم شاد شود.»

سرمربی نفت تهران در مورد عملکرد پرسپولیس با هدایت علی دایی گفت: «این تیم نغییرات زیادی در این فصل در ترکیب خود ایجاد کرده و هر چه جلوتر برویم هماهنگی بیستری میان بازیکنان ایجاد می شود. در کل من به قهرمانی پرسپولیس خیلی امیدوارم.»

او با اشاره به اینکه پس از پیروزی برابر پرسپولیس هیچگونه عکس العملی را از خود بروز نداد، گفت: «بحث حرفه ای فوتبال جدا از این حرفاست. وقتی من برای باشگاه نفت کار می کنم تمام انرژی خود را برای نتیجه گرفتن این تیم می گذارم، حالا فرقی نمی کند برابر چه تیمی باشد.»

گل محمدی در مورد حواشی اخیر جامعه داوری در لیگ برتر گفت: «خود من در این چند هفته اخیر از داوری رضایت داشتم. داوران جوان بسیار خوب کار کردند و جا دارد که از کمیته داوران تشکر کنم. در هر صورت مشکل خاصی را ندیم که بخواهم راجع به آن صحبت کنم.»

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال پیشنهادی از سوی داوران به شما شده، گفت: «نه واقعا چنین اتفاقی رخ نداده اما شاید این مسائل در سایر تیم ها وجود داشته باشد. طبعا هرجا که پول باشد افراد سودجویی هم وچود دارند که می خواهند از موقعیت سو استفاده کنند. در کل ما باید یک نگاه مثبت به فوتبال داشته باشیم.»

او در ادامه در مورد فهرست کارلوس کروش گفت: «از یک جهت به آقای فرکی و مسئولین باشگاه فولاد حق می دهم، از طرفی هم باید ببینیم طرز فکر آقای کروش به چه شکلی است. وقتی که یک مربی حرفه ای می آوریم باید به او زمان بدهیم. در هر صورت این مشکلات در تمامی ادوار تیم ملی وجود داشته اما در این دوره بیشتر شده چرا که از تیم صدرنشین بازیکنی دعوت نشده است.»

گل محمدی در مورد جابجایی سوشا مکانی و علی بیرانوند در دروازه نفت گفت: «بعد از آن مشکلات سوشا مجددا در کنار تیم تمرین می کند. او بازیکن خوبی است و برای حضور در نفت پیشنهاد های بزرگی را رد کرده. هر چند بیرانوند هم در بازی های اخیر با عکس العمل های خوب خود دروازه تیم را بسته نگه داشته است.»

 به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم را برای رسیدن به قهرمانی بیشتر می داند، گفت: «تیم فولاد بسیار قوی ظاهر شده، به خصوص در فاز حمله. همچنین تراکتور و پرسپولیس هم تیم خوبی دارند و به نظر می رسد در کنار استقلال از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین