کد خبر: ۲۱۴۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
گزارش تمرین ملی‌پوشان فوتبال؛

ترکیب تیم ملی مشخص شد!

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی تمریناتش را برای دیدار با تایلند در مقدماتی جام ملت های آسیا پیگیری می کند که در تمرین روز شنبه برخی پیشکسوتان و بازیکنان پیشین تیم ملی حضور داشتند. ضمن اینکه تعدادی از تماشاگران هم با حضور در کمپ تیم ملی به حمایت از ملی پوشان پرداختند. حضور پرتعداد خبرنگاران و عکاسان هم مثل همیشه نقطه قوت تمرین تیم ملی بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تمرینات تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز شنبه برای دیدار روز سه شنبه با تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش و اعضای کادر فنی و در حضور پرتعداد نمایندگان رسانه های گروهی پیگیری شد.

ابتدای این تمرین مثل روزهای گذشته با انتخاب چند بازیکن برای مصاحبه با رسانه ها همراه بود و پس از آن کی روش دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس ملی پوشان به گرم کردن بدن هایشان و انجام کارهای تاکتیکی مد نظر کادر فنی پرداختند.

در تمرین امروز مهرداد بیت آشور بازیکن تیم سن خوزه آمریکا که پدر و مادری ایرانی دارد برای نخستین بار حضور داشت و دقایقی به همراه خسرو حیدری و مهرداد پولادی دو بازیکن مصدوم دیگر به نرم دویدن دور زمین پرداختند و سپس زیر نظر پزشک و ماساژور تیم ملی برنامه های ویژه ای را پشت سرگذاشتند.

در میان استقبال پرتعداد خبرنگاران و عکاسان رسانه های ورزشی، نزدیک به پنجاه هوادار و علاقمند به فوتبال نیز با حضور در کمپ تیم ملی، تمرین ملی پوشان را از نزدیک تماشا کردند و به تشویق آنها پرداختند. ضمن اینکه برخی بازیکنان پیشین فوتبال ایران از جمله محسن گروسی، علی اصغر مدیرروستا، مصطفی قنبرپور، فرشاد پیوس و جواد زرینچه نیز حضور داشتند. پیوس و زرینچه برای ساخت مستندی در مورد فوتبال ایران به کمپ آمده بودند.

ملی پوشان کشورمان پس از انجام تمرینات مقدماتی در قالب دو تیم سبز و قرمز به فوتبال درون تیمی پرداختند که در این بین تیم سبز ترکیب احتمالی تیم ملی در دیدار برابر تایلند بود. در ترکیب این تیم دانیال داوری، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، حسین ماهینی، هاشم بیک زاده، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه به میدان رفته بودند که به نظر می رسد نفرات اصلی تیم ملی در دیدار روز سه شنبه برابر تایلند باشند.

به گزارش مهر، البته در این دیدار دانیال داوری ابتدا در ترکیب تیم سبز به میدان رفت اما دقایقی بعد جای خود را در تیم روبرو با رحمان احمدی عوض کرد تا رودرروی تیم اصلی قرار بگیرد. احمدی در این بازی تمرینی که با برتری 2 بر یک تیم سبز به پایان رسید نتوانست توپ رو به عقب مدافع خودی را مهار کند و توپ از زیر پایش عبور کرد و وارد دروازه شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین