کد خبر: ۲۱۴۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶

اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور/ ایجاد رشته‌های جدید

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اصلاحیه دفترچه راهنمای دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور، رشته‌های جدید این دوره‌ها را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به فهرست رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی جدید در دوره دانش‌پذیری دانشگاه دانشگاه پیام نور در مراکز تهران شرق، تربت حیدریه، جهرم، شیراز و کرج، گفت: رشته مهندسی کشاورزی علوم دامی (گرایش تغذیه دام) در گروه امتحانی کشاورزی و منابع طبیعی و طراحی شهری در گروه امتحانی هنر رشته‌های جدید این مراکز هستند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب و ثبت‌نام در یکی از این کدرشته‌های امتحانی، اقدام و با در نظر گرفتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما،‌ کدرشته‌ محل‌ها را در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی درج کنند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در صورتی که تمایل داشته باشند رشته انتخابی خود را به یکی از این رشته‌ها تغییر دهند، می‌توانند با مراجعه به بخش ویرایش در سایت ثبت‌نامی تا 25 مهرماه نسبت به اصلاح رشته انتخابی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش همچنین با اشاره به دیگر رشته‌های اضافه شده در مراکز پیام نور تصریح کرد: رشته‌های ریاضی محض گرایش جبر در دو شیوه معمولی و آموزش محور در مرکز مهریز یزد، شیمی گرایش شیمی فیزیک و فیزیک گرایش ذرات بنیادی در دوشیوه معمولی و آموزش محور در مرکز جهرم استان فارس، مهندسی کشاورزی گرایش اقتصاد کشاورزی در دوشیوه معمولی و آموزش محور در مرکز کرج استان البرز، رشته مهندسی کشاورزی علوم دامی (گرایش تغذیه دام) در دو شیوه معمولی و آموزش محور در مرکز تربت حیدریه استان خراسان رضوی و رشته طراحی شهری در دوشیوه معمولی و آموزش محور در مرکز تهران شرق استان تهران، رشته‌های جدید اضافه شده به دفترچه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین