کد خبر: ۲۱۴۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

دستگیری دختر زورگیر ساطور به دست!

رییس کلانتری 104 عباس‌آباد از دستگیری دختری خبر داد که با ایجاد باند زورگیری، از خواهر و دوستانش سرقت می‌کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ حسین اسماعیل زاده گفت: ماموران کلانتری 104 عباس آباد در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود ناگهان سه زن به نام های «فاطمه»، «مستانه» و «روناک» به ماموران مراجعه و پرده از راز یک زورگیری برداشتند.



وی با بیان اینکه «فاطمه» در اظهارات خود به ماموران اعلام کرد که به همراه دو دستش در منزل بودند که خواهر 24 ساله اش به نام «مهدیه» به همراه دو پسرغریبه اقدام به زورگیری از آنها کرده اند، گفت: این زن در اظهاراتش مدعی شد که خواهرش به همراه دو مرد غریبه با چاقو و ساطور به منزل وی مراجعه و پس از بستن دست و پای آنها، اقدام به ربودن مقادیری پول، طلا، مدارک و... کرد.

رییس کلانتری 104 عباس آباد با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که «مهدیه» به شیشه اعتیاد دارد، اظهار کرد: برای به دام انداختن این سه زورگیر، طرح مهار در خیابان های اطراف محل سرقت توسط ماموران اجرایی و سزانجام «مهدیه» به همراه همدستانش دستگیر شد.

به نوشته جام جم،سرهنگ اسماعیل زاده با بیان اینکه آلات زورگیری از این افراد کشف شد، افزود: تحقیقات تکمیلی از این افراد ادامه دارد و این سه زورگیر به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین