کد خبر: ۲۱۴۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

زن جوان تنها سرنخ دستگيري سارقان حرفه اي داخل خودرو

تصوير زن جوان كه هنگام خريد با عابر بانك سرقتي شناسايي شده است تنها سرنخ پليس براي دستگيري داخل حرفه اي لوازم داخل خودرو است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اواخر تيرماه امسال مرد ميانسالي با مراجعه به کلانتري 148 انقلاب به مأموران اعلام کرد که خودرو شخصي اش، زماني که در کنار خيابان پارک بوده مورد سرقت داخل خودرو قرار گرفته و سارق يا سارقين اقدام به سرقت اموال وي از جمله مدارک شناسايي ، گوشي تلفن همراه و همچنين عابر بانک حاوي رمز ورود کرده اند.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "سرقت داخل خودرو " و به دستور داديار شعبه سوم دادسراي ناحيه 6 تهران ، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسيدگي به پرونده، مالباخته با مراجعه به پايگاه سوم پليس آگاهي اظهار داشت که سارقين اقدام به برداشت از حساب عابر بانک وي کرده اند. بلافاصله محل برداشت از حساب، در يکي از طلافروشي ها واقع در مرکز شهر تهران مورد شناسايي قرار گرفت و کارآگاهان با مراجعه به طلافروشي و بررسي تصاوير بدست آمده از دوربين هاي مداربسته موفق به شناسايي تصوير زن جواني شدند که با استفاده از عابربانک مالباخته ، اقدام به خريد يک رشته گردنبند و پلاک کرده بود .

به گزارش مهر، مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار اين خبر اعلام کرد: با توجه به شناسايي تصوير اين زن جوان به عنوان يکي از متهمان پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصوير وي - جهت شناسايي - از سوي مقام قضايي صادر شده است. به همين خاطر از تمام شهروندان که موفق به شناسايي تصوير اين زن جوان شدند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هويت ، محل سکونت و يا محل هاي تردد وي را از طريق شماره تماس 21865667 در اختيار کارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین