کد خبر: ۲۱۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱

ترکیب تیم ملی ایران اعلام شد/ سه تغییر نسبت به بازی برابر کره

ترکیب تیم ملی ایران برابر تایلند اعلام شد؛ ترکیبی که تنها با سه تغییر نسبت به دیدار ایران برابر کره جنوبی آماده‌ی رقابت با دیگر تیم شرق آسیا است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در حالی که گمانه‌زنی‌ها از حضور دانیل داوری و مهرداد بیت‌آشور در ترکیب ثابت ایران حکایت داشت، اما کارلوس کی‌روش با حفظ اعتقاد خود نسبت به بازیکنانی که در آخرین دیدار ایران در رقابت‌های جام جهانی در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند، از آنها در دیدار برابر تایلند استفاده خواهد کرد.

او به غیر از اشکان دژاگه حسین ماهینی و محمدرضا خلعتبری، از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدار 28 خرداد برابر کره جنوبی به میدان رفتند و در ترکیب اولیه خبری از دانیل داوری و بیت‌آشور نیست.

اسامی 11 بازیکنی که امشب و از ساعت 19 به میدان خواهد رفت به این شرح است: رحمان احمدی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیگ‌زاده، حسین ماهینی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، محمدرضا خلعتبری و رضا قوچان‌نژاد.

در دیدار ایران برابر کره جنوبی، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری و مجتبی جباری در ترکیب ثابت ایران بودند اما در این بازی حسین ماهینی، اشکان دژاگه و محمدرضا خلعتبری جایگزین این سه بازیکن شده‌اند.

حاشیه‌های پیش از بازی ایران و تایلند

تماشاگران از دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند استقبال سردی به عمل آوردند.

به گزارش ایسنا، در حالی که کمتر از نیم ساعت به آغاز دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند در مرحله‌ی مقدماتی جام ملت‌های آسیا در سال 2015 باقی مانده، تماشاگران از این بازی استقبال کمی کرده‌اند.

در حال حاضر کمتر از 5 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. آنها برای تشویق تیم ملی هم پیش از شروع بازی و در زمانی که بازیکنان خود را گرم می‌کردند چندان پرانرژی نشان ندادند و این یکی از مسوولان سازمان لیگ بود که با گرفتن بلندگویی در دست سعی داشت تماشاگران را به تشویق بازیکنان جدید تیم ملی یعنی دانیل داوری و مهرداد بیت‌آشور دعوت کند. البته هیچ‌کدام از این دو بازیکن امروز در ترکیب اصلی تیم ملی حضور ندارند.

در اطراف ورزشگاه آزادی و خیابان‌های منتهی به این مجموعه‌ی ورزشی ترافیک روانی وجود دارد و تماشاگران اندک اندک خود را به استادیوم 100 هزار نفری می‌رسانند.

11 مرد اصلی کی‌روش در این بازی به صورت جداگانه از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

دانیل داوری با وجود این‌که در ترکیب اصلی تیم ملی حضور ندارد اما با انگیزه‌ی خاصی با رحمان احمدی کار می‌کند و در تمرین گرفتن شوت‌های از راه دور، دن گاسپار را همراهی می‌کند.

بر روی نیمکت ذخیره‌ها 12 بازیکن حضور دارند.

شماره 2 خسرو حیدری هم در این بازی به مهرداد بیت‌آشور داده شده است.

سفیر تایلند هم برای تماشای بازی تیم ملی کشورش برابر ایران در ورزشگاه آزادی حاضر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین