کد خبر: ۲۱۴۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

پایان سفر هاشمی به کرمانشاه

سخنگوی مراسم استقبال از هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه، برنامه‌های رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این استان را تشریح کرد و گفت که وی در سفر خود با اقشار مختلف مردم استان دیدار کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: قدرت‌علی حشتمیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سفر آیت‌الله هاشمی به استان کرمانشاه به دعوت محمد اشرفی اصفهانی برای حضور در سالگرد چهارمین شهید محراب صورت گرفت، اظهار کرد: در این سفر، همسر و پسران آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد، قدرت‌الله‌ علیخانی، غلامرضا رجایی، طه هاشمی، علی عسگری، واعظی رییس کمیسیون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جنتی یزدی عضو هیات امنای دانشگاه آزاد و جمعی از مدیران مجمع تشخیص مصحلت نظام، جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین امیری قائم مقام وزیر کشورحضور داشتند.

سخنگوی مراسم استقبال از هاشمی رفسنجانی در ادامه افزود: آیت‌الله هاشمی در فرودگاه کرمانشاه مورد استقبال آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله زرندی عضو مجلس خبرگان رهبری، دمیاد استاندار کرمانشاه، محمد و احمد اشرفی اصفهانی و جمعی از نمایندگان ادوار مجلس، حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه و ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و جمعی از روحانیون و مدیران استان با خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران قرار گرفت.

دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی در ادامه گفت: آیت‌الله هاشمی سپس به مسجد جامع امام خمینی(ره) حضور یافت و در حالی که مسجد و خیابان‌های اطراف مملو از جمعیت بود، عده قلیلی با شعارهایی قصد داشتند سخنرانی وی را به هم بزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی همچنین در حوزه علمیه کرمانشاه حضور یافت و در جمع روحانیون سخنرانی کرد، افزود: در روز دوم سفر آیت‌الله هاشمی به دعوت رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه حضور یافت و در بخشی از سخنان خود اظهار کرد که دانشگاه آزاد زمینه را برای تحصیلات عالیه با امکانات خود مردم را فراهم کرده است.

حشمتیان در ادامه به تشریح برنامه‌های دیگر آیت‌الله هاشمی پرداخت و اضافه کرد: ایشان در مزار شهدای انقلاب اسلامی حضور یافت و با نثار گل به این شهدا ادای احترام کرد. وی سپس در جمع صنعتگران و مخترعان این استان حضور یافت و در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم در پیش گرفتن خط اعتدال به جای افراط و تفریط، اظهار کرد که ان‌شاءالله مسایل داخلی کشور حل می‌شود و هنگامی که این مشکلات حل شد بحث انرژی هسته‌یی هم حل می‌شود.

حشمتیان، حضور در جلسه اقوام و سران ایلات و عشایر در کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سفر عنوان کرد و یادآور شد که وی تاکید کرده است که با احترام به قانون اساسی و حقوق ملت می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

وی در ادامه گفت که آخرین دیدار هاشمی رفسنجانی، دیدار با نخبگان استان بود که در این جلسه نیز رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت با لجبازی نمی‌توان پیروز شد؛ منطقی بودن و پذیرفتن نظرات منطقی موجب پیشبرد اهداف کشور می‌شود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از پایان برنامه‌های خود در این سفر، شامگاه سه‌شنبه - 23 مهرماه - کرمانشاه را به مقصد تهران ترک کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین