کد خبر: ۲۱۴۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

گزارش فیس بوکی ابتکار از عملکرد 33 روزه در سازمان حفاظت محیط زیست

باید از خدا طلب کرد تا در هر پست و جایگاه؛ چه به عنوان مسئول و چه به عنوان عضو جامعه مدنی هرگز حقوق مردم را با خودکامگی زیر پا نگذاریم و تمایلات شخصی را بر دستورات خداوند و حقوق مردم ترجیح ندهیم./سفر استانی را تشریفاتی نمی بینم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش توس پرس ظریف در آخرین پست خود در فیس بوک نوشت: عید قربان، روز قربانی کردن خودخواهی ها و مطامع فردی در مقابل دعوت خداوند به دیگرخواهی است. باید از خدا طلب کرد تا در هر پست و جایگاه؛ چه به عنوان مسئول و چه به عنوان عضو جامعه مدنی هرگز حقوق مردم را با خودکامگی زیر پا نگذاریم و تمایلات شخصی را بر دستورات خداوند و حقوق مردم ترجیح ندهیم.

قربانی کردن در روایت ابراهیمی فقط برای خداست؛ نه برای تشریفات و افزودن بر موقعیت اجتماعی و غیره ... قربانی کردن نماد زیرپا گذاشتن مطامع شخصی برای اهداف عالی و انسان دوستانه است. آنچه قربانی می شود باید آن چیزی باشد که دوستش داری و نمی خواهی آن را از دست بدهی، اما به پای هدفی والاتر قربانی اش می کنی... کاری که همه آزادگان و دلاور زنان و دلاور مردان تاریخ کرده اند ...

از فرصت استفاده کنم و به دوستانی که از شهرهای مختلف با ابراز نگرانی از وضعیت بحرانی محیط زیست شهر و منطقه شان پیام می گذارند بگویم ظرف 33 روزی که سازمان حفاظت محیط زیست را با توجه به شرایط دشوار محیط زیستی کشور تحویل گرفته ام ضمن بررسی کلی وضعیت محیط زیست طبیعی از جمله دریایی و محیط زیست انسانی طی جلسات متعدد، به چهار اداره کل و مرکز استان رفته ام. مصائب پیچیده و چالش برانگیز است. بنابراین از همه دوستان سیستانی، خوزستانی، اصفهانی، سمنانی، مازندرانی، گیلانی، آذربایجانی و ... که خواهان سفر به استانشان بوده اند نکات زیر را یادآور می شوم:

1- سفر استانی را تشریفاتی نمی بینم، بنابراین لازم است ابتدا هماهنگی هایی را با دستگاههای مختلف کشور در زمینه مسایل مبتلابه داشته باشم.

2- استاندار جدید می بایست مستقر شود و مدیران مربوطه یا تغییر کرده یا تثبیت شده باشند تا بتوانیم مصوبات را پیگیری کنیم.

3- هماهنگی با ادارات ستادی نیز انجام شده باشد تا در استان جواب بدهد.

بنابراین لطفا بعضی دوستانی که اوقات تلخی می کنند و حتما خواهان بازدیدهای تشریفاتی و بی نتیجه نیستند، به این نکات توجه کنند.

در ضمن بزودی اهم اقدامات و پیگیری هایم را از روز 20 شهریور و قبول مسئولیت، روی پرتال سازمان حفاظت محیط زیست قرار خواهم داد و پس از آن می توانید هر روز برنامه های روز قبل مرا ملاحظه کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین