کد خبر: ۲۱۴۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰

خودکشی بازیکن سابق پرسپولیس در رشت

بازیکن سابق پرسپولیس شب گذشته در رشت خودکشی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سعید حلافی بازیکن داماش گیلان مدتی است که در تمرینات این تیم انگیزه کافی را ندارد و حتی کادر فنی داماش نیز از شیوه تمرین کردنش خیلی راضی نبودند. شب گذشته نیز در رشت این بازیکن دچار مسمومیت دارویی شد و به بیمارستان منتقل شده است. اینکه چرا این بازیکن باید دچار مسمومیت دارویی شود خود جای بحث دارد و این شائبه را به وجود آورد چرا باید بازیکنی حرفه ای که زیر نظر باشگاه فعالیت می کند دچار چنین مشکلی شود.

خبرنگار فارس، این خبر را پیگیری کرد که در نهایت علی سراوانی مدیر رسانه‌ای داماش گیلان به فارس گفت: حلافی روز گذشته در تمرین تیم حضور داشت و حتی شام را هم در باشگاه خورد اما پس از صرف شام از باشگاه بیرون رفت و همراه دوستانش بود تا اینکه به باشگاه اطلاع دادند حال او بد است و به بیمارستان منتقل شده که ظاهراً این مسئله مسمومیت غذایی-دارویی عنوان شده است!

با این حال پیگیری‌های خبرنگار دانا حکایت از ماجرای خودکشی این بازیکن در شب گذشته خبر می‌دهد و ظاهرا او چند قرص را به قصد خودکشی خورده است که خوشبختانه دوستانش به موقع به فریادش می‌رسند.حلافی به دلیل این اتفاق امروز هم در تمرین داماش حضور نداشته است. حلافی سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد این بازیکن جنوبی می توانست یکی از پدیده های فوتبال ایران شود اما متاسفانه راه را درست طی نکرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین