کد خبر: ۲۱۴۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۴ - ۱۶:۳۶

قتل نوجوان 16 ساله به خاطر حرفهاي ركيک

آفتاب‌‌نیوز : در پي اعلام ناپديد شدن فردي به نام فاضل 16 ساله در  روز 3 تير ماه، ماموران جهت بررسي موضوع وارد عمل شده و تحقيقات پليسي را در اين باره آغاز كردند.

همزمان با آغاز تحقيقات، جسد مرد مجهول‌الهويه‌اي در كوههاي اشتهارد كشف شد. تطبيق پوشش ظاهري و عكس‌هاي گرفته شده از جسد با عكس‌هاي فرد ناپديد شده مشخص كرد كه جسد مكشوفه مربوط به همين فرد به نام «فاضل ــ ش» معروف به فريد بوده كه بر اثر اصابت جسم سخت به جمجمه‌اش به قتل رسيده است.

در اين ميان ناپدري مقتول به عنوان مظنون اصل به ارتكاب قتل شناسايي و احضار شد. 

وی در بازجويي‌هاي ماموران ‌اظهار كرد: مقتول با دو تن به نام‌هاي فهيم  و ذكرالله رفت و آمد داشته و در روز حادثه نيز به همراه آنها براي تفريح از منزل خارج شده است.

با اظهارات ناپدري مقتول، ماموران آگاهي كرج توانستند  يكي از فهيم 20 ساله را شناسايي و دستگير كنند.

فهيم در اظهاراتش به ماموران به قتل فاضل با همدستي دوستش ذكرالله  اعتراف كرد.

ذكرالله پس از دستگیری در بازجويي‌هاي انجام شده به ماموران گفت: فاضل در مورد خواهرم حرف‌هايي ركيک و نامربوط زيادي زده بود و از آن جا كه از او كينه داشتم در روز حادثه به درب منزل وي رفتم و به بهانه كوهپيمايي ، وي را به شهرك چمران هدايت كرده و سپس با موتورسيكلت خواهرزاده‌ام فهيم، در حاليكه مقداري خوراكي نيز خريده بوديم به دامنه كوههاي اشتهارد عزيمت كرديم.

وی اعتراف کرد: با توجه به اين كه فريد به من خيانت كرده بود در حالي كه بر روي دامنه كوه به اتفاق نشسته بوديم  از پشت گردن وي را گرفتم و به زمين كوباندم. در اين حال با يک تخته سنگ چند ضربه پي در پي به ناحيه سر و جمجمه‌اش وارد كرده و وي را به قتل رساندم و جسدش را در همان محل روستاي جارو رها كرده و سپس به كرج بازگشتم.

با اعترافات اين دو متهم به قتل، پرونده آنها جهت رسيدگي به شعبه 13 بازپرسي دادسراي كرج ارجاع شد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین