کد خبر: ۲۱۴۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵

دایی: در تمام قشرهای فوتبال متخلف داریم/ مسلمان در پرسپولیس بهتر پیشرفت می‌کند

علی دایی معتقد است در تمام قشرهای فوتبال متخلف داریم که باید با همه آنها برخورد شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی دایی نشست خبری پیش از بازی تیمش با داماش گیلان درباره این بازی بیان کرد: دیدار حساسی است. مخصوصا برای ما که بازی قبل را مساوی کرده‌ایم و از صدر جدول فاصله گرفته‌ایم. با تمام قدرت می‌خواهیم این بازی را ببریم و به سه امتیاز برسیم. کمک هواداران هم می‌تواند مثمرثمر باشد. ما می‌توانیم در زمین خودمان با هواداران امتیازهای بازی را به دست بیاوریم.

وی افزود: در یکی، دو هفته اخیر، 7،8 بازیکن ملی‌پوش خودمان را به دلیل حضور در تیم ملی بزرگسالان و امید در اختیار نداشتیم و ناقص تمرین کردیم، اما سعی می‌کنیم بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم. داماش هم تیم خوبی است که در دو، سه هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به ملی‌پوشی که برای تیم ملی به صورت ثابت بازی کرده‌اند، در دیدار فردا حضور خواهند داشت یا نه، اظهار کرد: ابتدا دوست دارم برد تیم ملی را تبریک بگویم. با توجه به نبود اردو و بازی دوستانه، تیم ملی برد ارزشمندی کسب کرد که برایمان مهم بود. در مورد شرایط ملی‌پوشانمان هم باید ابتدا آنها را در تمرین امروز ببینیم و سپس درباره‌شان تصمیم بگیریم.

دایی همچنین درباره نظر عابدینی مبنی بر اینکه بازی فردا شاید جنگ باشد، تصریح کرد: همیشه به عابدینی احترام گذاشته‌ام و او بزرگتر من است. او اطلاعات فوتبالی دقیقی دارد و از جنس فوتبال است. احترام خاصی برایش قائلم اما به این مسائل نگاه نمی‌کنم. بازی در زمین چمن است و امیدوارم در زمین کارآیی مناسب را داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه نشست خبری درباره پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن برای معاوضه چند بازیکن پرسپولیس به جای محسن مسلمان گفت: ما با باشگاه ذوب‌آهن مکاتبه داشتیم تا مسلمان را در نیم‌فصل جذب کنیم، چون این بازیکن جزو خوب‌های ایران بوده و آینده‌دار است. او در پرسپولیس می‌تواند پیشرفت بهتری داشته باشد. با این حال از بقیه صحبت‌ها خبر ندارم. ما تنها ابراز علاقه کرده‌ایم تا مسلمان را جذب کنیم و از پیشنهاد ذوب‌آهنی‌ها اطلاعی ندارم.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرسپولیس در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مشکل گلزنی تیمش تصریح کرد: تیم ما کم گل زده و باید این آمار را بهتر کنیم. اما من بیشتر به نتیجه‌گیری کار دارم. برد با یک یا دو گل فرقی ندارد. ما به دنبال سه امتیاز هستیم. با این حال مشکل گلزنی به تغییرات ما در خط هافبک و هجومی ما برمی‌گردد. چون بازیکنان جدیدی در این پست‌ها آورده‌ایم. البته از لحاظ شرایط بازی و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، پیشرفت داشتیم. با این حال مشکل گلزنی نیز با توجه به بازیکنانی که داریم، حل خواهد شد.

یکی از خبرنگاران در حالی که زمان نشست خبری به پایان رسیده بود، به اتفاقات و حواشی یکی، دو هفته اخیر اشاره کرد و با استناد به مصاحبه مرتضی کریمی (کمک داور) از دایی خواست درباره این مصاحبه صحبت کند. دایی نیز خاطرنشان کرد: مردم با توجه به مصاحبه‌هایی که انجام شد و برنامه‌های زنده‌ای که دیدند به خیلی از مسائل پی بردند. من همیشه گفته‌ام با قربانی کردن دو، سه نفر به هیچ‌جا نمی‌رسیم. دردمان این است که می‌خواهیم فوتبال را سالم کنیم، اما آدم‌هایی که همه چیزشان مشخص بوده و قبلا مساله داشتند به صحبت‌شان برمی‌گردیم و می‌خواهیم از آنها استفاده کنیم. معتقدم در تمام قشرهای فوتبال متخلف داریم که باید با همه آنها برخورد شود. 

برنامه زنده تلویزیونی هفته قبل خیلی چیزها را مشخص کرد. وقتی نمی‌توانند به من جواب دهند و چند شخص که در شان فوتبال ما نیستند را به روی خط می‌آورند، می‌خواهند با شلوغ کردن اصل مطلب را گم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین