کد خبر: ۲۱۴۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷

مارادونا از مسی، رونالدو و پله می‌گوید

اسطوره فوتبال آرژانتین لیونل مسی را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان می‌داند. او معتقد است که اگر مسی آماده باشد آرژانتین قهرمان جام جهانی 2014 برزیل خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بدون شک نام باشگاه ناپولی ایتالیا با دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین گره خورده است. این باشگاه ایتالیایی برای قدردانی از ستاره خود از او دعوت به عمل آورد.

مارادونا در گفتگویی که با روزنامه پرتیراژ کوریره دلو اسپورت ایتالیا داشت از آروزی خود برای برعهده گرفتن هدایت ناپولی سخن گفت" دوست دارم بعد از رافا بنیتس هدایت ناپولی را بر عهده گیرم. مربیگری در ناپولی را دوست دارم. امیدوارم که به این خواسته خود دست یابم.الان در هیچ تیمی مربیگری نمی کنم چرا که از سران باشگاه‌ها و عدم موفقیت می‌ترسم.

مارادونا با بازیهای درخشان خود توانست ناپولی را در سالهای 1987 و 1990 قهرمان رقابت‌های سری ‌A کند.

اسطوره فوتبال آرژانتین در ادامه سخنان خود به بحث تکراری مقایسه رونالدو با مسی پرداخت و گفت: براین باورم که مسی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.بعد از او رونالدو بهترین است. می‌گویم مسی بهترین است چرا که او به راحتی می توانند پنج بازیکن را از پیش رو بردارد اما رونالدو چنین توانایی را ندارد. او هر چند ضربات بسیار خوبی می‌زند و در گلزنی موفق است اما تکنیک لازم برای پشت سرگذاشتن چند بازیکن را ندارد این در حالی است که مسی چنین توانایی را دارد.

مارادونا در جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی هدایت تیم ملی فوتبال آرژانتین را برعهده داشت اما تیمش با شکست تحقیر آمیز برابر آلمان از دور رقابت‌ها کنار رفت. او درباره عملکرد مسی در این رقابت‌ها گفت: هر چند در جام جهانی موفق نبودیم اما از عملکرد مسی راضی هستم.اگر مسی بتواند از فرصت‌های به دست آمده در جام جهانی 2014 برزیل استفاده کند آرژانتین قهرمان خواهد شد.

ال‌دیگو در سال 2000 در نظرسنجی که انجام شد با اختلاف زیاد نسبت به پله به عنوان بازیکن قرن انتخاب شد. او گفت: در سال 2000 به لطف مردم و نه کسی دیگر به عنوان بازیکن قرن انتخاب شدم. دادن جایزه افتخاری فیفا به پله بی ارزش است چرا که من بهترین شدم. جایزه پله هیچ ارزشی ندارد. او حتی در برزیل هم اول نیست چه برسد به جهان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین