کد خبر: ۲۱۵۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره مذاکرات ژنو

وزارت خارجه روسیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در دیدار نمایندگان ایران و 1+5 بر اساس پیشنهادهای گروه 1+5 و برنامه‌های جدید معرفی شده از طرف هیات ایرانی بحث محتوایی، مفصل و بسیار مفیدی در مورد تمام مسائل مربوط به برنامه هسته‌یی ایران انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سایت رسمی وزارت خارجه روسیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اولین دیدار مدیران سیاسی گروه 1+5 با ریاست کاترین اشتون و محمدجواد ظریف در 15 و 16 نوامبر برگزار شد که در آن سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه از طرف روس در آن شرکت کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در دیدار نمایندگان ایران و 1+5 بر اساس پیشنهادهای گروه 1+5 و برنامه‌های جدید معرفی شده از طرف هیات ایرانی بحث محتوایی، مفصل و بسیار مفیدی در مورد تمام مسائل مربوط به برنامه هسته‌یی ایران انجام شد. در مورد ادامه فعالیت محتوایی برای جست‌وجوی راه‌حل‌های معین و قابل قبول در جریان جلسات آینده در روزهای 7 و 8 نوامبر در ژنو و هم‌چنین دیدار کارشناسان دو طرف قبل از آن توافق حاصل شد.

به گزارش ایسنا؛ وزارت خارجه روسیه اعلام کرده است: در حاشیه این نشست دیدارهای جداگانه‌ ریابکوف با عراقچی، روانچی و هم‌چنین وندی شرمن، معاون ارشد امور سیاسی وزیر خارجه آمریکا و هم‌چنین مدیران سیاسی انگلیس، آلمان و فرانسه انجام داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین