کد خبر: ۲۱۵۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷

قلعه‌نویی: آقای واعظ، استاد مصاحبه! گاف دادی/ دیگر جواب او را نمی‌دهم

سرمربی تیم استقلال می‌گوید با "گاف" واعظی آشتیانی، واقعیت برای هواداران استقلال در موضوع جدایی‌اش از آبی‌های تهران در زمان مدیریت آشتیانی مشخص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر قلعه‌‍نویی در گفت‌وگو با ایسنا؛ در واکنش به صحبت‌های اخیر امیررضا واعظی آشتیانی اظهار کرد: آقای واعظ اشتیانی که خود را استاد ادبیات و مصاحبه می‌دانند در آخرین مصاحبه خود با یکی از خبرگزاری‌ها گاف بزرگی دادند و حالا صحت حرفهای من به هواداران ثابت شد. واعظ تا دیروز مدعی بود که خودش نخواسته من در استقلال بمانم اما حالا که من گفتم او قبل از بازی آخر پیشنهاد تمدید قرارداد داده بی دقتی کرده و گفته که دعوا را قلعه‌نویی شروع کرد. این حرف واعظ نشان می‌دهد در اظهاراتش در همه این سالها صادق نبوده است!

وی در پاسخ به این سوال که آشتیانی اعلام کرده که تنها به پیشنهاد یکی از خبرنگاران برای گرفتن حلالیت پیش از سفر به حج با شما تماس گرفته و کسب حلالیت تنها یک "رسم دینی" است، گفت: واعظ که ادعای دینداری و اصولگرایی دارد بهتر است به کتابهای زیر دیپلمش مراجعه کند و مفهوم حقیقی حلالیت طالبی و سفر حج را یاد بگیرد. انسان به سفر حج می‌رود تا دلش را صاف کند، از خدای بزرگ طلب بخشش کند و در بازگشت از سفر حج مومن‌تر باشد، نه اینکه همان انسان قبلی باشی. این همه تهمت و افترا راه و روش مسلمانی نیست!

قلعه‌نویی ادامه داد: حلالیت طلبی از نظر یک مسلمان یک رسم پیش پا افتاده نیست که طوطی‌وار انجام بدهیم. لااقل من این طور یاد گرفتم اما شاید اسلام واعظ اسلام دیگری است!

وی در پایان در پاسخ به این سوال که تا چه زمان این مجادله لفظی ادامه خواهد داشت، گفت: خدا را شکر که امیر قلعه نویی وجود دارد تا واعظ اشتیانی تیتر یک بشود. در ضمن دیگر پاسخ واعظ را نمی‌دهم. من فقط می‌خواستم مردم بدانند که من نخواستم با ایشان کار کنم نه اینکه ایشان نخواست. خدا را شکر که با گاف واعظ این موضوع برای مردم مشخص شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین