کد خبر: ۲۱۵۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

ابراز پشیمانی سازنده فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر(ص) در مراسم حج امسال

«آرنود ون دورن»، از سازندگان فیلم توهین‌آمیز «فتنه» به ساحت مقدس پیامبر(ص) که در حج امسال شرکت کرده، عنوان کرد: هنگامی که در مقابل آرامگاه حضرت محمد(ص) بودم، احساس شرمساری ‌می‌کردم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ایکنا نوشت: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «On Islam»، ون دورن دیروز، 26 مهرماه، در مکه مکرمه اعلام کرد که در این سفر حج به معنای آرامش و آسودگی خاطر رسیده است.

وی در حالی که اشک از چشمانش جاری بود، افزود: من اینجا خود را در میان انبوه قلب‌های مؤمن دیدم و امیدوارم که اشک ندامت همه گناهان مرا پاک کند.

دورن پیش‌تر از اعضای حزب راست‌گرای افراطی هلند موسوم به حزب آزادی و از جمله افرادی بود که در ساخت فیلم موهن فتنه دست داشت. این فیلم با اهانت به ساحت حضرت محمد(ص)، قرآن کریم و اسلام‌ را با خشونت مرتبط می‌کند.

پس از اینکه این فیلم اعتراضات زیادی را در جهان در پی داشت، ون دورن شروع به مطالعه در مورد اسلام و حضرت محمد(ص) کرد و اوایل سال جاری میلادی به دین اسلام مشرف شد.

وی گفت: از زمان رسیدن به سرزمین مقدس، بهترین روزهای عمرم را تجربه کرده‌ام و چون دلم می‌خواست که بیشتر در شهر مدینه باشم، پس از انجام اعمال حج به مدینه باز می‌گردم.

دورن که به شدت نسبت به نقش داشتن در فیلم توهین‌آمیز فتنه ابراز پشیمانی می‌کند، عنوان کرد: هنگامی که در مقابل آرامگاه حضرت محمد(ص) بودم، احساس شرمساری ‌می‌کردم و در مورد اشتباه خود در شرکت‌ داشتن در ساخت این فیلم فکر می‌کردم.

وی افزود: امیدوارم خداوند مرا ببخشد و توبه مرا بپذیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین