کد خبر: ۲۱۵۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

برخورد خونین پراید با جرثقیل

مرکز اورژانس تهران از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان برخورد تاکسی و خودروی ون، برخورد پراید با جرثقیل و انجام امدادهوایی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ساعت 7:57 امروز برخوردی میان یک‌دستگاه خودروی ون با یک‌دستگاه خودروی تاکسی به مرکز اورژانس تهران مخابره شد. با دریافت خبر سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

تکنیسین‌های اورژانس تهران پس از رسیدن به صحنه تصادف چهار سرنشین هر دو خودرو را که دچار صدمات و جراحات شده بودند را با انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان‌های شهید فیاض‌بخش و امام‌رضا(ع) اسلامشهر منتقل کردند.

بامداد امروز در مسیر غرب به شرق اتوبان صدر 100 متر بعد از خیابان نوبنیاد یک‌دستگاه خودروی پراید به شدت با یک‌دستگاه خودروی جرثقیل برخورد کرد. با اعلام این حادثه در ساعت 5:51 به مرکز اورژانس تهران سه دستگاه آمبولانس به محل تصادف اعزام شد. تکنیسین‌های اورژانس تهران با حضور در محل حادثه هر پنج سرنشین خودروی پراید (آقایان 39، 42، 35، 30 و 24 ساله) که دچار صدمات و جراحات شده بودند را با انجام اقدامات لازم درمانی به بیمارستان امام‌حسین(ع) انتقال دادند.

روزگذشته عوامل اورژانس نظرآباد کرج به دلیل وخامت حال دو جوان 35 و 15 ساله که در تصادف دچار صدمات و جراحات شده و نیاز سریع به انتقال به مرکز درمانی مجهز برای ادامه درمان را داشتند از مرکز اورژانس تهران درخواست امداد هوایی کردند.

به گزارش ایسنا، مرکز هدایت آمبولانس‌ها با دریافت درخواست کمک در ساعت 15:14 بالگرد را به محل اعلامی اعزام کرد، بالگرد پس از دقایقی در محل حضور یافت و پس از تحویل گرفتن مصدومان هر دو را با انجام اقدامات پزشکی لازم و حیاتی به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین