کد خبر: ۲۱۵۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

رئال‌مادرید با برد به استقبال ال‌کلاسیکو رفت/پیروزی بایرن‌مونیخ و دورتموند

رئال‌مادرید موفق شد با برتری 2 بر صفر برابر مالاگا هفته نهم لیگا را با پیروزی آغاز کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته نهم رقابت‌های لیگا اسپانیا امشب با یک دیدار ادامه یافت که در آن رئال‌مادرید موفق شد با 2 گل مالاگا را شکست دهد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار بازی را خوب شروع کردند و می توانستند با همکاری ایسکو و رونالدو به گل برسند که این فرصت‌ها از دست رفت.

رئال‌مادرید که در این دیدار نیز دیگو لوپس را به جای ایکر کاسیاس در درون دروازه خود می‌دید موفق شد در دقیقه 46 گل اول خود را به ثمر برساند. آنخل دی ماریای آرژانتینی پاس پپه پرتغالی را به گل اول این دیدار تبدیل کرد. در ادامه مسابقه رئال‌ها که به نظر نمی خواستند تمام نیروی خود را قبل از ال‌کلاسیکو صرف این دیدار کنند، از قدرت حملات خود کاستند تا اینکه کریستیانو رونالدو موفق شد در دقیقه 91 از روی نقطه پنالتی گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

در ادامه بازی های این هفته بارسلونا در پامپلونا مهمان اوساسونا خواهد بود.

رئال‌مادرید با این پیروزی 22 امتیازی شد و همچنان جایگاه خود در رده سوم جدول را حفظ کرد.


همچنین با پیروزی تیم‌های مدعی بایرن‌مونیخ و بوروسیا‌دورتموند و شکست براونشوایگ، رقابت‌های بوندسلیگا آلمان وارد هفته نهم خود شد.

به گزارش ایسنا، هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری شش دیدار ادامه یافت که در آن تیم‌های مدعی موفق شدند حریفان خود را با شکست روبرو سازند.

بایرن‌مونیخ در خانه خود به دیدار ماینتس رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر یک ماینتس را شکست دهد. در این دیدار ماینتس بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقایق پایانی نیمه نخست به گل برسد. شان پارکر موفق شد در دقیقه 44 ماینتس را پیش بیاندازد. اما در نیمه دوم بایرن‌مونیخ موفق شد خیلی سریع به گل برسد. آرین روبن در دقیقه 50 موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند. توماس مولر دو دقیقه بعد موفق شد گل دوم بازی را به ثمر برساند تا بایرن‌ از حریف خود پیش بیفتد. اما این پایان کار نبود و ماریو مانژوکیچ موفق شد گل سوم بازی را بزند. توماس مولر در دقیقه 82 نیز موفق شد گل چهارم بایرن‌را به ثمر برساند تا بایرن‌ به یک پیروزی دلچسب خانگی قبل از بازی با ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

بورو سیا دورتموند نیز برای اینکه از سایر مدعیان عقب نیفتد موفق شد هانوفر را در دقیقه 4 به ثمر برساند. تک گل شاگردان یورگن کلوپ را در این دیدار مارکو رویس در دقیقه 4 به ثمر رساند.

اینتراخت براونشوایگ که دانیل داوری دروازه‌بان ایرانی را در اختیار دارد در خانه به دیدار شالکه رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. اورهان آدمی و کریم بلعربی برای میزبان و ماکسی مه‌یر ، لئون گورتزکا و نوئدستر برای شالکه گلزنی کردند که باید این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار چلسی برود.

تابلو نتایج

بایرن‌مونیخ 4 – ماینتس یک

براونشوایگ 2 – شالکه 3

دورتموند یک – هانوفر یک

فرانکفورت یک – نورنبرگ یک

وردربرمن صفر – فرایبورگ صفر

در تنها دیدار باقی‌مانده امشب نیز هرتابرلین در خانه به دیدار مونشن‌گلاد‌باخ خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی بایرن‌مونیخ با 23 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایر‌لورکوزن در رده‌های بعدی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین