کد خبر: ۲۱۵۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۰

طرح ادغام 2 معاونت رئیس‌جمهور

طرح ادغام معاونت های برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و شکل گیری تشکیلات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نشست مشترک نوبخت با جمعی از استادان رشته مدیریت برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نشست مشترک محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با جمعی از استادان برجسته رشته مدیریت در خصوص فرآیند ادغام معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و شکل گیری تشکیلات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد.

در این نشست به طور ویژه بر لزوم تفکیک بخش اجرا از برنامه ریزی در فرآیند ادغام این دو معاونت مورد تاکید قرار گرفت. این گزارش حاکی است که در این جلسه راهکارهایی به منظور تدوین الگوی مدیریتی دولت تدبیر و امید، ارائه و نقش انجمن های علمی مدیریت در دستیابی به این الگو، به بحث و بررسی گذاشته شد.

نوبخت در خصوص چگونگی همکاری انجمن های مدیریتی و استادان رشته های مدیریت با دولت به ویژه معاونت برنامه ریزی، پیشنهادهایی از جمله تشکیل گروه های مشاوره، تاسیس خانه مدیریت و تشکیل سازمان نظام مدیریت کشور به عنوان یک بخش غیردولتی، راهکارهایی ارائه کرد.

در پایان این نشست توافق شد طرح تدوین الگوی مدیریتی دولت تدبیر و امید توسط انجمن های 3 گانه مدیریت کشور پیشنهاد شود و علاوه بر آن تشکیلات تهیه شده برای نظام جدید برنامه ریزی کشور طی نشست های تخصصی و مستمر در معاونت برنامه ریزی و با حضور اعضا انجمن های مدیریت به نقد و بحث گذاشته شود.

به گزارش شبکه ایران، این گزارش همچنین حاکی است در این جلسه مشترک، عادل آذر از طرف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به عنوان رابط و هماهنگ کننده میان معاونت و انجمن های 3 گانه مدیریت معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین