کد خبر: ۲۱۵۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵

تمديد مهلت تحقيق و تفحص از بنياد شهيد

عضو كميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: با توجه به گستردگي اين نهاد بويژه سازمان هاي اقتصادي آن، به احتمال زياد مهلت تحقيق و تفحص از بنياد شهيد تمديد مي شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حسين گروسي» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايرنا، درباره آخرين وضعيت تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران، افزود: كارشناسان در حال بررسي عملكرد بخش هاي مختلف بنياد شهيد از جمله سازمان هاي اقتصادي مختلف اين نهاد هستند.

اين عضو كميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران، اضافه كرد: طبق قانون، براي تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران، شش ماه زمان داريم.
گروسي يادآور شد: در صورت نياز مي توان پس از اتمام مهلت شش ماهه، مدت زمان تحقيق و تفحص را از شش ماه تا يكسال ديگر تمديد كرد كه به احتمال زياد مهلت تحقيق و تفحص از بنياد شهيد تمديد خواهد شد.

اين عضو مجلس شوراي اسلامي، بررسي جذب نيروهاي اداري و عملكرد بنگاه هاي اقتصادي بنياد شهيد را از اولويت هاي اصلي تحقيق و تفحص از اين نهاد عنوان كرد.
گروسي در پاسخ به اين سئوال كه تاكنون چند مورد تخلف در بخش هاي مختلف بنياد شهيد ثبت شده است، گفت: در حال حاضر نمي توانيم تخلفات را اعلام كنيم و زماني كه به جمع بندي نهايي برسيم، نتيجه تحقيق و تفحص در جلسه علني مجلس اعلام مي شود.

به گفته وي، تخلفات ثبت شده پس از اعلام در مجلس و تصويب نمايندگان، براي رسيدگي به دستگاه قضايي ارسال خواهد شد.
مجلس شوراي اسلامي، بيستم خرداد ماه امسال با ۱۲۹ راي موافق تحقيق و تفحص از بنياد شهيد را تصويب كرد.

به گفته نايب ‌رييس كميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران در مجلس تاكنون ۸۰ تخلف در تفحص از اين بنياد ثبت شده كه حاكي از دست‌اندازي و تضييع حقوق بيت‌المال است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین