کد خبر: ۲۱۵۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

آخرین خبرها از واگذاری استقلال و پرسپولیس

افشارزاده یادآور شد: قرار شد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با توجه به هزینه‌های سنگینی که دارند و همچنین به دلیل اینکه وزارت ورزش مجبور است در مواردی دخالت کند طبق قوانین جاری به بخش خصوصی واگذار شوند و به صورت علمی در اختیار عموم قرار بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نگرفته‌ام.

بهرام افشارزاده در پایان نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: گزارش کاملی از عملکرد کمیته ملی المپیک از سال 1387 تا امروز به آقای صالحی امیری ارائه دادیم. صحبت‌های صالحی امیری در خصوص مسائل فرهنگی و اخلاقی در ورزش بود و ایشان اعتقاد داشت باید سیاست‌های یگانه و هماهنگی بین کمیته و وزارت ورزش وجود داشته باشد. مطالب ایشان قابل توجه است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در این نشست مسائل مختلفی از قبیل بودجه، خودکفایی فدراسیون‌ها و عدم دخالت دیگران در ورزش عنوان شد. اعضای هیئت اجرایی هم در این نشست صحبت‌هایی را انجام دادند. اهم این نشست رعایت اصول اخلاقی در ورزش، حفظ کرسی‌های بین‌المللی، تشکیل شورای عالی ورزش و مسائل بودجه بود که قرار شد مسائل مالی با هماهنگی کمیته و البته نیاز فدراسیون‌ها و براساس تقویم آنها طبق ضوابط خاص انجام شود.

افشارزاده گفت: قرار شد ستاد اجرایی و کمیته تدارکاتی با حضور من و سجادی در راستای پیشبرد اهداف به فعالیت خود ادامه دهد. همچنین قرار شد کمیسیونی برای تخصیص اعتبارات و برآوردهای هزینه‌های ارزی - ریالی با حضور کیومرث هاشمی، مناف هاشمی، کرباسیان و بنده تشکیل شده تا احتیاجات مالی ورزش مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در این نشست صالحی امیری معاونان خود را به اعضای هیئت اجرایی معرفی کرد و قرار شد تقویم تدارکاتی فدراسیون‌ها اخذ شده تا در خصوص مسائل مالی آنان نیز صحبت شود. صالحی امیری به ثبات، همبستگی و انسجام و همچنین تداوم کار و همبستگی تاکید کرد. ایشان اعتقاد دارد باید از افراد شایسته استفاده شود و می‌گفت ورزش کشور به افراد باتجربه و کلان‌نگر نیاز دارد و باید از این افراد استفاده شود.

افشارزاده یادآور شد: قرار شد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با توجه به هزینه‌های سنگینی که دارند و همچنین به دلیل اینکه وزارت ورزش مجبور است در مواردی دخالت کند طبق قوانین جاری به بخش خصوصی واگذار شوند و به صورت علمی در اختیار عموم قرار بگیرند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک 25 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و 21 آبان به اعضای کمیته ملی جهت حضور در انتخابات ارسال شده و 11 آذرماه ثبت‌نام نیز آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی در پایان گفت: هنوز تصمیمی جهت حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نگرفته‌ام.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین