کد خبر: ۲۱۵۴۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

ابوترابی‌فرد: مذاکرات ژنو باید محرمانه باشد

نایب رییس مجلس، با تاکید بر ضرورت محرمانه بودن مذاکرات ژنو، تصریح کرد: البته هنگامی‌که نتایج به یک سطح مطلوب دست یافت، می‌تواند جزئیات را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسن ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره مذاکرات ایران با 1+5 در ژنو گفت: مذاکرات ژنو قطعا باید محرمانه و در چارچوب تعریف‌شده نظام جمهوری اسلامی و در راستای تامین منافع ملی کشور باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: چارچوب نظام جمهوری اسلامی، کاملا روشن و شفاف و از موضوع اقتداری است که ملت بزرگ ایران در طول 33 سال گذشته خلق کردند و در حماسه سیاسی 24خرداد استحکام بخشیدند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مذاکرات باید به صورت منطقی و در چارچوب حقوق مشروع ملت ایران پیش رود و البته هنگامی‌که نتایج به یک سطح مطلوب دست یافت، می‌تواند جزئیات را در موقعیت مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

پس از برگزاری اولین دور مذاکرات ایران با 1+5 در دولت یازدهم و تاکید مذاکره‌کنندگان بر محرمانه بودن محتوای آن، برخی رسانه‌ها و سیاسیون نسبت به این رویکرد انتقادهای شدیدی وارد کردند و آن را دلیلی بر مصادره کردن منافع ملی دانستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین