کد خبر: ۲۱۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۴ - ۱۸:۴۶
در واکنش به اظهارات اخير محمود احمدي‌‏نژاد

محمد علی ابطحی : احمدي‌‏نژاد در مسائل کلان سياست‌‏گذار نيست

به نظر مي‌‏رسد فضاي جلسه سخنراني روي احمدي‌‏نژاد تاثير گذاشته كه چنين اظهاراتي کرده است
آفتاب‌‌نیوز : ابطحی با اشاره به اینکه سیاستی مثل رابطه با آمریکا سیاستی است که رهبری باید آن را تایید کند اضافه کرد:قطعاً مساله اسراییل به آن حد که آیا باید بحث نابودی آن را طراحی کرد یا نه جز سیاست های کلان به حساب می آید.
وی با بيان اينكه احمدي‌‏نژاد در اين گونه مسائل سياست‌‏گذار نيست، گفت: مساله فلسطين جزو سياست‌‏هاي كلان نظام است كه رهبري آن را مشخص مي‌‏كند و ايشان هم در هفته گذشته بحث فلسطين را مطرح كردند اما سياست جديدي را ارايه نكردند.
این عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز در خصوص اظهارات اخير محمود احمدي‌‏نژاد مبني بر محو اسرائيل از نقشه جهان، گفت: به نظر مي‌‏رسد فضاي جلسه سخنراني روي آقاي احمدي‌‏نژاد تاثير گذاشته كه ايشان چنين اظهاراتي را مطرح كرده‌‏اند و متاسفانه اين بحث‌‏ها تاثيرات بدي را در سياست خارجي ايران مي‌‏گذارد.
محمدعلي ابطحي اضافه كرد: من فكر مي‌‏كنم كه احمدي‌‏نژاد هنوز خودش را در جايگاه رييس‌‏جمهوري احساس نمي‌‏كند كه اين حرف‌‏ها را مي‌‏زند.
عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز، چنين اعمال و رفتاري را به نوعي دعوت دشمن به خانه دانست و گفت: در شرايطي كه ما از لحاظ كلي در وضعيت بحراني هستيم، بايد بحران‌‏ها را كم كنيم. بنابراين چنين رفتارهايي كار درستي نيست و به نوعي دعوت دشمن به خانه است.
ابطحي افزود: اگر قرار بود سياست جديدي در قبال مساله فلسطين اتخاذ شود، رهبري آن را اتخاذ و اعلام مي‌‏كرد
لازم به ذکر است چندی پیش حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی جمعیت مؤتلفه اسلامی در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور و عکس‌العمل برخی کشورهای اروپایی گفته بود: سیاست نظام بر این است که در شرایط فعلی به صورت کاملا تهاجمی عمل کند. این سیاستی است که نظام پای آن ایستاده و بنابراین این استراتژی جدید نباید تضعیف شود


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۸۴/۰۸/۰۸
0
0
جناب آقاي ابطحي
در زمان آقاي خاتمي؛ ايشان تاكيد داشت كه رپيس جمهور نفر دوم مملكت (بعد رهبري) است.
حالا چطور شده است كه جنابعالي طوري افاضه مي نماپيد كه ظاهراْ رپيس جمهور يك فرد پيش پا افتاده در سياست گذاري است؟
فكر نمي كنيد جنابعالي در جايگاهي قرار نداريد كه در مورد رپيس جمهور منتخب 17 ميليون ايراني فتوا صادر نماپيد كه ايشان هنوز خودش را در جايگاه رپيس جمهور احساس نمي كند.
در ضمن توهين جو گير شدن ايشان؛ توهين كمي نيست كه به منتخب ملت وارد كرده ايد.
فراموش نمي كنيم كه جنابعالي كه از بيست و چند سالگي سمت هاي مهمي كسب كرده ايد تنها به خاطر خون پاك داپي گراميتان بود كه به اين مناصب رسيده ايد بنابر اين لطفاْ در سايز خود اظهار نظر فرماپيد!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین