کد خبر: ۲۱۵۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

استاندار تایید کرد: کشت صیفی‌جات با آب فاضلاب در جنوب تهران

بالاخره یکی از مسوولان دولتی پذیرفت مزارع جنوب تهران با فاضلاب آبیاری می شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: استاندار تهران البته هشدار داده که این مزارع را تخریب می کند. سیدحسین هاشمی امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران دراین باره گفت: متاسفانه در قسمت جنوبی تهران صیفی‌جات با آب فاضلاب تامین می‌شود که به شدت مضر است و با توجه به تایید شورای تامین و وزارت بهداشت هر زمینی که این صیفی جات کشت کند تخریب می‌شود.

او گفت: مسائل بهداشتی و عوارض ناشی از مصرف صیفی‌جاتی که به این نحو کشت و برداشت می‌شوند، بسیار خطرناک و مضر است.

 
استاندار تهران درباره آلودگی هوا هم گفت: هر ساله در فصل پاییز با پدیده وارونگی هوا مواجه هستیم و سیاست‌های سالهای گذشته را اعمال می‌کنیم.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مدارس تهران تعطیل می‌شود، گفت: موضوع آلودگی هوا باید بررسی شود و بهتر است مردم را نگران نکنیم.

 
بخش هایی از سخنان استاندار تهران را به نقل از ایسنا و فارس بخوانید؛

- با توجه به تخفیف بودجه سال 93 حضور دستگاه‌های مختلف در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران موجب می‌شود که بودجه استان به صورت عادلانه توزیع شود.

- 33 درصد کل مالیات کشور، 10 درصد سایر درآمدها و 50 درصد از درآمدهای اختصاصی در استان تهران تامین می‌شود ولی سهم این استان از این درآمدها 36دهم درصد است.

- با توجه به جمعیت و گستردگی شهر تهران باید بودجه این استانی افزایش پیدا کند تا بتوانیم ساماندهی و مدیریت بهتری را در استان داشته باشیم.

- انتقال پایتخت مساله ای نیست که به این سادگی باشد و برای این جابجایی هزاران مشکل وجود دارد. بحث انتقال تهران نیاز به کار کارشناسی دقیق و تایید دولت دارد هر چند که نمایندگان حق دارند درباره آن اظهارنظر کنند اما این کار نیاز به دقت و کار کارشناسی زیادی دارد.

- به زودی فرمانداران شهرستان‌های استان تهران منصوب و معرفی می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین