کد خبر: ۲۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰

ملي‌پوشان نوجوان قاطعانه از برد مي‌گويند

بازيکنان تيم ملي فوتبال نوجوانان با قاطعيت از پيروزي مقابل کانادا در بازي سه شنبه سخت گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ايمان سليمي يکي از مدافعان تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران اظهار کرد: ما مي توانستيم آرژانتين را شکست دهيم اما متاسفانه بازي مساوي شد. الان انگيزه زيادي براي بردن کانادا و اتريش داريم. کادر فني بازي هاي تيم کانادا را تحليل و بررسي کرده و قرار است فردا صبح (سه شنبه) جلسه آناليز داشته باشيم.

 وي افزود: با توجه به برگزاري هر سه روز يکبار اين مسابقات تمرينات فشرده اي داريم و از قبل هم تمرينات فشرده را تجربه داشتيم. هدف ما اين است که به عنوان تيم اول از گروه مان صعود کنيم. اميدوارم نهايتا به جمع چهار تيم پاياني راه پيدا کرده و بعد از آن به فينال هم برسيم.

مصطفي زکرياپور يکي از مهاجمان تيم ملي هم اظهار کرد: در بازي با آرژانتين بازيکنان زحمات زيادي کشيدند اما متاسفانه همه توپ ها گل نشد و بازي مساوي تمام شد. کادر فني به ما گفته که کانادا تيم قدرتمندي است و از جهاتي حتي مي تواند بهتر از آرژانتين باشد. براي اين مسابقه برنامه خاصي انديشيده اند و اميدوارم با اجراي برنامه ها بتوانيم 3 امتياز اين مسابقه را کسب کنيم.

وي افزود: هدف ما سرگروهي است و مي رويم که حتي قهرمان جهان هم بشويم. در هر تورنمنتي معمولا بازيکنان در بازي هاي اول کمي استرس دارند و اين موضوع براي ما در بازي با آرژانتين هم وجود داشت اما رفته رفته عملکرد تيم بهتر شد.

 عبدالرضا زارعي يکي ديگر از مدافعان تيم ملي هم گفت: فکر کنم با بردن کانادا تقريبا صعودمان به مرحله بعد قطعي شود و بازيکنان يکدل هستند تا اين تيم را شکست دهيم. هنوز بازي از کانادا نديديم اما کادر فني آنها را تيمي قوي توصيف کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین