کد خبر: ۲۱۵۴۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
نایب رئیس شورای شهر شیراز:

انتقاد از برخورد با مجری برنامه 90

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به جای آن که از فردسی پور برنجیم باید با پیمانکاری که باعث تمسخر ورزش شیراز شد، برخورد می‌کردیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود رضا طالبان امشب در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: انتخابات هیئت فوتبال شیراز و موضوع رنگ‌آمیزی چمن حافظیه دو موضوع ناخوشایند بود که سال گذشته اسباب تمسخر فوتبال شیراز در رسانه‌ها و برنامه 90 را فراهم آورد.

وی افزود: در آن زمان که فردوسی‌پور مجری برنامه 90 مسئله رنگ‌آمیزی را طرح کرد اگرچه ناخواسته جمله‌ای را گفت که توهین‌آمیز تلقی شد و استاندار فارس نیز در آن ورود کرد اما بیش از آن که فردوسی‌پور در این قضیه مقصر باشد باید با آن پیمانکار که با عملکرد خود باعث شد این شهر به تمسخر گرفته شود، برخورد میکردیم.

از مردم بابت اهدای زمین ورزشگاه 6 هزار نفری عذر می‌خواهیم

یک عضو دیگر شورا در این زمینه به اظهارنظر پرداخت و گفت: با این سخنانی که مدیرکل ورزش و جوانان فارس مطرح کردند مشخص نشد که آیا مشکلات ورزش این استان را باید دخانیات یا اداره غله یا ورزش و جوانان حل کند.

سیدمحسن معین افزود: جالب است که آقای کمانه خود نیز به صف منتقدان اداره ورزش و جوانان پیوسته و صادقانه مشکلات آن را طرح می‌کند اما باید بداند که اگر در مورد ورزشگاه میانرود و 6 هزار نفری وزارت ورزش مسئول است، خود ایشان نماینده آن وزارت‌خانه در این استان است.

وی ادامه داد: مدیر ارشد ورزش و جوانان فارس بحث مشکلات مالی را بیان کردند اما سئوال اینجا است که اگر مشکل مالی در کل کشور وجود دارد، چرا ورزشگاه 50 هزار نفری اصفهان و اهواز در مراحل نهایی خود قرار دارد و در فارس هنوز بیان می‌شود که اگر 15 میلیارد اعتبار تامین شود کار ادامه پیدا می‌کند.

معین تصریح کرد: درست است که بحث ورزشگاه میانرود در اختیار شرکت گسترش و توسعه ورزشگاه‌ها است اما جز مدیرکل ورزش و جوانان چه کسی باید این موارد را پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز با اینکه وظیفه نداشت زمین لازم را در اختیار این پروژه قرار داد.

معین بیان کرد: من به عنوان نماینده مردم شهر بیان می‌کنم که اگر بنا باشد کار با همین روال پیش برود و احداث ورزشگاه 6 هزار نفری حسینی‌الهاشمی نیز 20 تا 30 سال طول بکشد ما از محضر خداوند و مردم عذرخواهی می‌کنیم که زمینی را که می‌شد برای فضای سبز یا موارد بهتر استفاده کرد به این پروژه اختصاص دادیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه تنها موردی که مدیرکل ورزش و جوانان به‌حق عنوان می‌کند این است که کار در حوزه ورزشگاه باید فراتر از ایشان پیگیری شده و استاندار و نمایندگان نیز به میدان بیایند.

به گزارش فارس، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا ابراز داشت: عملکرد استاندار جدید فارس اکنون در بوته آزمایش قرار دارد که آیا با قدرت حق مردم فارس را می‌گیرد تا مجبور نباشیم برای یک ورزشگاه 30 سال ضجه بزنیم و دست آخر 10 برابر هزینه آن را صرف درمان اعتیاد و احداث اردوگاه کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین