کد خبر: ۲۱۵۶۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹

جزایری: قرارگاه مقابله با جنگ نرم ایجاد می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خبر داد: قرارگاه مقابله با جنگ نرم ایجاد می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار سید مسعود جزایری در نشست خبری برگزاری همایش تخصصی جنگ نرم با بیان این مطلب، افزود: جنگ نرم بر اساس سامانه های متمرکز توسط دشمن در حال اجراست و برای مقابله با این هجمه عظیم مهندسی فرهنگی باید بر اساس قرارگاهی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از کمیته هایی که برای قرارگاه جنگ نرم پیش بینی شده، کمیته امور رسانه ای است که در این قرارگاه جمعی از اصحاب رسانه دید روشنی نسبت به این محیط پیدا کرده و سپس در راستای آگاهی بخشی در فضای جامعه عمل می کنند.

جزایری تشریح کرد: خوشبختانه تشکیل قرارگاه جنگ نرم که در سراسر کشور ایجاد می شود یک اتفاق نو و بزرگ است و بر اساس ابلاغات ساختار جدیدی در ستاد کل انجام شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم این قرارگاه در مجموعه دستگاه‌های کشوری و عرصه‌های مدیریتی نیز گسترش یافته و در هر یک از دستگاه ها کمیته مقابله با جنگ نرم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه هایی که دشمن در حملات جنگ نرم خود در پیش گرفته از بین بردن احساس امنیت در بین مردم است، تاکید کرد: مردم همچنان که در جنگ سخت علیه دشمن در صحنه حاضر شدند در جنگ نرم نیز باید حضور یافته و ما با حضور مردم شاهد پیروزی در این جنگ خواهیم بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به دشمان خود باج نمی دهد، تاکید کرد: دشمنان فکر می کنند که کشور در موضع ضعف قرار گرفته در حالیکه مردم ما نیز به مسولین اجازه نمی دهند که به دشمن باج دهند و غرور ملی و دینی خود را خدشه دار کنند.

جزایری ابراز کرد: دشمنان انقلاب و کسانیکه پرونده سیاه جنایت علیه مردم ایران دارند، نباید تصور کنند که ایران اسلامی در موضع ضعف قرار گرفته و آنها می توانند نظرات باطل خود را به ملت ما تحمیل کنند.

وی ادامه داد: ما در تجمعات خود در روز 13 آبانماه امسال حضور مستحکمتر و هدفمندتری خواهیم داشت و جامعه بزرگ ایران با شعار های مرگ بر آمریکای خود به جهانیان نشان می دهند که نسبت به دشمن شناخت دقیق و کاملی دارند.

جزایری گفت: به کشورهایی که فکر می کنند با اعمال فشار می توانند بر ملت ایران چیره شوند ثابت خواهیم کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و یکی از رسالت های اصحاب رسانه در آیین های 13 آبان این است که فریادهای ملت ایران را به گوش جهانیان، به ویژه استکبار جهانی برسانند.

وی با اشاره به ابعاد و انگیزه های جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران اضافه کرد: اصحاب رسانه همیشه در خط مقدم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و مقابله با هجمه های رسانه ای دشمن قرار دارند باید ابعاد و اهداف دشمنان علیه ملت ایران را به خوبی تبیین و افشاء کنند.

جزایری اظهار کرد: مساله جنگ نرم از مهمترین مسائل روز کشور است، رسانه ها باید ابعاد جنگی را که از این طریق بر ما تحمیل شده به خوبی نشان دهند.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: برای شناخت هرچه بیشتر ابعاد جنگ نرم دشمن ، آحاد مردم، مسوولان ، دانشگاهیان باید اطلاعات دقیقی را کسب کنند تا بتوانیم متناسب با اهداف دشمن پدافند لازم را انجام دهیم

به گزارش ایسنا همایش تخصصی جنگ نرم با حضور مسئولان کشوری، لشکری، امنیتی و نظامی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کرمانشاه صبح روز دوشنبه، 29 مهر ماه در قرارگاه حمزه سیدالشهدای ارومیه برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین