پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۲۱۵۶۴۹
۱۹:۱۰
۱۳۹۲/۰۷/۳۰

استاندار تهران: افزایش آلودگی هوا به علت تغییر ساعات ادارات نیست

استاندار تهران گفت: افزایش آلودگی هوا به علت تغییر ساعات اداری را قبول ندارم.
۱۹:۱۰
۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به گزارش آفتاب نیوز،
آفتاب: ایسنا نوشت: سید حسین هاشمی در حاشیه شانزدهمین جشنواره شهید رجایی درباره اینکه عنوان شده بخشی از افزایش آلودگی هوای تهران مربوط به تغییر ساعات ادارای است، گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم و هر چه ساعات اداری زودتر آغاز شود طرح ترافیکی کمتر شده و خیابان‌ها خلوت‌تر است. ضمن آنکه بر اساس قانون 44 ساعت کاری کارمندان باید اجرایی شود و نمی‌توانیم قانون را زیر پا بگذاریم.

Error Report
ارسال پیام
captcha