کد خبر: ۲۱۵۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
آگهی

پارک‌های ساحلی کیش در تور کیش

پارک ساحلی سیمرغ دارای جاذبه های گردشگری فراوانی برای خانواده ها و تفریحات خوبی برای کودکان می باشد. از جمله تفریحات جالب این پارک ساحلی می توان به زمین بدمینتون و پیست اسکیت اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

جزیره زیبای کیش که در آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد با فضای آرامش بخش همواره میزبان خوبی برای گردشگران بوده و به آنها سفری رویایی را هدیه داده است. از جمله جذابیت های این جزیره پارک های ساحلی هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در جنوب شرقی کیش و بین جاده دوچرخه سواری و جاده جهان قرار گرفته است. این پارک که در راستای ساحل احداث شده است از منظره زیبای دریای آبی برخوردار است. پارک ساحلی سیمرغ دارای جاذبه های گردشگری فراوانی برای خانواده ها و تفریحات خوبی برای کودکان می باشد. از جمله تفریحات جالب این پارک ساحلی می توان به زمین بدمینتون و پیست اسکیت اشاره کرد. جالب تر اینکه این پارک ساحلی در مجاورت دلفیناریوم کیش قرار گرفته حیواناتی از قبیل دلفین، شیردریایی، گربه دریایی، گراز دریایی و پنگوئن در آن نگهداری می شوند. فضای سبز دلفیناریوم در کنار پارک ساحلی سیمرغ به زیبایی آن افزوده است. درختانی مانند بنجامین، انجیر معابد، کاکتوس، اوکالیپتوس و نخل درختان در این فضای زیبا به چشم میخورند. در کنار این پارک هتل مارینا پارک یکی از بهترین هتل های جزیره کیش قرار دارد.

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا بزرگترین پارک سحلی جزیره کیش در تور کیش در بلوار دریا واقع شده است. بلوار دریا یکی از بلوارهای مهم و اصلی کیش می باشد که رستوران ها، مراکز خرید و هتل های مهم این جزیره در آن قرار گرفته اند و می توان گفت که یکی از مراکز پر رفت و آمد این جزیره می باشد. اگر علاقمند هستید تا زندگی بومیان کیش را از نزدیک مشاهده کنید، پارک ساحلی میرمهنا در نزدیکی محله عرب ها قرار گرفته است و می توانید در مسیر خود به محله بومیان کیش نیز سری بزنید و با زندگی آنها بیشتر آشنا شوید. در این پارک ساحلی اسکله ای وجود دارد که در بعضی ساعات روز می توان در آنجا به ماهیگیری و تماشای لاکپشت های آزاد پرداخت. گردشگران می توانند در زیر سایه آلاچیق های پارک بنشینند و به استراحت بپردازند.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

به گزارش سفر باتو ، این پارک ساحلی که بخاطر وجود مجسمه 12 متری مردی ماهیگیر به یکی از نمادهای کیش تبدیل شده در حاشیه شرقی کیش واقع شده است. این مجسمه دومین مجسمه بزرگ تمثیلی ایران می باشد و در ظرف مدت 3 ماه به دست چهار هنرمند مشهدی ساخته شده است. وجود این مجسمه باعث شده تا مردم هنر دوست به این پارک ساحلی علاقمند شده و برای تماشای آن به این محل بیایند. علاوه بر این مجسمه جذابت های دیگری نیز در پارک ساحلی ماهیگیر وجود دارد. دو آبنمای بزرگ یکی در بخش شرقی و دیگری در بخش غربی پارک قرار دارد که نور پردازی آنها در شب فضای بسیار دلپذیری را برای استراحت و تفریح فراهم کرده است.

پارک درختان نارگیل

این پارک از جمله زیباترین سواحل جزیره کیش می باشد. درختان بلند نارگیل با تنه های باریک و بلند زیبایی ویژه ای را به این ساحل بخشیده است. هرچه درخت نارگیل نزدیک به دریا باشد و از آب شور دریا سیراب شود میوه آن شیرین تر خواهد شد. این ساحل زیبا با درختان فراوان نارگیل، آلاچیق هایی در کنار ساحل و اسکله تفریحی محلی آرام بخش برای گردشگران کیش می باشد.

پارک هنگام کیش

پارک ساحلی هنگام کیش در تور کیش ارزان تا مرکز خرید پردیس 1 فاصله چندانی ندارد. به همین دلیل افرادی که از این مرکز خرید بازدید می کنند برای رفع خستگی به این پارک نیز سری می زنند و در زیر سایه آلاچیق ها به استراحت می پردازند. پارک هنگام که از قدیمی ترین پارک های کیش به شمار می آید به دلیل پوشش گیاهی انبوه آن دارای آب و هوای متفاوت و ملایمی است. به دلیل شرایط آب و هوایی جزیره پوشش گیاهی این پارک به گونه ای انتخاب شده است که نیاز به آبیاری زیادی ندارند.

پارک ساحلی مرجان کیش

یکی از زیباترین دیدنی های جزیره کیش پارک ساحلی مرجان کیش می باشد که در بخش شرقی جزیره قرار گرفته است. تماشای طلوع و غروب خورشید در این پارک بسیار لذت بخش است. در این پارک تفریحات مهیجی مانند دوچرخه سواری، غواصی و جت اسکی وجود دارد که سفر شما را به سفری پر خاطره تبدیل خواهد کرد. سواحل مرجانی این جزیره پر از جانداران و ماهی های زیبا و تماشایی است که می توانید بر روی صخره های مرجانی این ساحل نشسته و به تماشای شقایق ها و عروس های دریایی بنشینید. برای اینکه تمام زیبایی های این ساحل را تماشا کنید با قایق های کف شیشه ای و قایق های موتوری دل به دریا بزنید و موجودات دریایی زیبا را از نزدیک مشاهده کنید. اطراف این پارک ساحلی رستورانها و چایخانه های فراوانی وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین