کد خبر: ۲۱۵۷۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵

چهار طلا برای رکابزنان ایران در نخستین روز جام باشگاه‌های آسیا

رکابزنان ایران در نخستین روز از مسابقات پیست جام باشگاه‌های آسیا سکوهای نخست ماده‌های اسکرچ، دور امتیازی، چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی و 200 متر را از آن خود کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مسابقات پیست جام باشگاه‌های آسیا با حضور هفت تیم پیشگامان کویر یزد، تک اسپرت البرز، مس کرمان، ترافیک تهران، آستانای قزاقستان، مالزی و ازبکستان در پیست مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

در نخستین روز این رقابت‌ها رکابزنان این هفت تیم در چهار ماده اسکرچ، دور امتیازی، چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی و 200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در هر سه ماده عنوان قهرمانی به رکابزنان ایران رسید.

در ماده اسکرچ آروین معظمی گودرزی از باشگاه پیشگامان بر سکوی نخست این ماده قرار گرفت. پاول گاتسکی از آستانای قزاقستان مدال نقره و سید موسی مصطفوی از تیم تک اسپورت البرز مدال برنز را به دست آوردند.

در ماده دور امتیازی بهنام خلیلی خسروشاهی از تیم تک اسپرت البرز قهرمان شد. آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی دوم قرار گرفت و پاول گاتسکی از تیم آستانای قزاقستان به مدال برنز رسید.

در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی امیر زرگری از تیم مس کرمان مدال طلا را کسب کرد. بهنام خسروشاهی از تیم تک اسپرت البرز نایب قهرمان شد. علی خادمی از تیم مس کرمان نشان برنز را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، در 200 متر هم محمود پراش از تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی اول قرار گرفت. محمد پراش از تیم پیشگامان کویر یزد و فرزین عرب از تیم تک اسپرت البرز به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین