کد خبر: ۲۱۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

چرا به ظریف از پشت سر شلیک می‌کنند؟

بردرودیوار تصاویری نصب شده است که صداقت آمریکایی جماعت را در مذاکره با ایران زیر سئوال برده است. موسسه ای که این تصاویر را تدارک دیده است خود را یک موسسه خصوصی و مستقل می‌داند. که خنده دار است. اگر موسسه دیگری پیدا شد که توانست مضمونی مخالف این تصاویر را بردرودیوار نصب کند آن وقت می‌توان دعوی این دوستان را باورکرد. بگذریم. اگر بگویید آیا این تصاویر خالی از حقیقتند، می گویم نه.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: و حتی می گویم نه تنها خالی از حقیقت نیستند که در مقابل خوی استکباری نظام سلطه، این تعابیر هیچ است و کم از هیچ. اما آیا هر حقیقتی را آن هم در هر هنگامه‌ای، بر درودیوار می‌نویسند؟

فی المثل آیا کشورکمونیستی دوست و برادر روسیه خیلی اهل صدق و درستی است؟ آیا وقتی مقامات سیاسی کشورمان با این برادران در حال مذاکره برای ساخت نیروگاهی هستند خوب است یک موسسه مستقل! بیاید و تصاویری مبنی بر سودجوبودن و طماع بودن روس‌ها بر در و دیوار نصب کند؟

اصلا چرا راه دور برویم، مگر همین برادران حماسی ما در فلسطین پس از سال‌ها حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی به دامن عربستان سعودی علیه ما و قطر سراپا فساد و خیانت درنغلطید؟ آیا زمانی که نظام جمهوری اسلامی داشت از این گروه حمایت می‌کرد یک موسسه مستقل! می‌توانست نسبت به ناسپاس بودن سران ابن الوقت این گروه، تذکرش را بر در و دیوار بنویسد؟

من اصلا مخالف جبهه گیری بعضی از دوستان با سیاست خارجی دولت آقای روحانی نیستم. همان‌طور که خود از مخالفان رادیکال دولت آقای احمدی نژاد بودم به عده ای حق می دهم هرجور دلشان می خواهد با دولت آقای روحانی مخالفت کنند اما مخالفت با شاخ و شانه کشیدن و از موضع قدرت دولت را زیر سئوال بردن خیلی تفاوت دارد.

دوستی می گفت این شعار عدم صداقت آمریکایی ها را آن موسسه مستقل می فهمد اما آقای ظریف و آقای روحانی نمی فهمند؟ بعد هم به سخنان آقای حجاریان استناد می کرد که: آقای ظریف امروز سرباز نظام است و آدم که نباید به سرباز خودی آن هم از پشت سرشلیک کند. گفتم هم تو درست می گویی و هم آقای حجاریان، اما یک نکته را فراموش نکن که دوستان مستقل که چنین تصوری از آقای ظریف و دولت آقای روحانی ندارند. می گویند هیچ دزدی معتقد نیست که دارد مال حرام می خورد، اول آن را در ذهنش حلال می کند و بعد آن را نوش جان می فرماید. دوستان مستقل، اول در ذهنشان تکلیفشان را با آقای ظریف و تیم مذاکره کننده دولت آقای روحانی مشخص کرده اند.

آن ها این بندگان خدارا مشتی واداده و منفعل و غافل و پایمال‌کنندگان خون شهدا و ارزش ها می‌دانند که می خواهند انقلاب و اسلام را در پای میز مذاکره به قربانگاه ببرند. خب، شما چنین تصوری از آقای ظریف داشته باشید به او شلیک نمی کنید، آن هم از پشت سر؟

منبع: خبرآنلاین/ سیدعبدالجواد  موسوی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین