کد خبر: ۲۱۵۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵

عذرخواهی روزنامه بهار از انتشار یک یادداشت

مدیر مسوول روزنامه بهار در پی انتشار یادداشتی در صفحه نخست شماره روز چهارشنبه اول آبان این روزنامه تحت عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» از مخاطبان عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سایت فرارو نوشت: روزنامه بهار اعلام کرد که یادداشت مذکور به صورت تقطیع شده و با حذفیات بسیار منتشر شود که متاسفانه در آخرین دقایق آماده سازی روزنامه روز چهارشنبه، سرعت فدای دقت شده و با اشتباهی فاحش، یادداشت اصلی دوباره در صفحه قرار گرفت.

این روزنامه ادامه داد: متاسفانه نیت خیری که بهار جهت انتشار در این روز عزیز در نظر داشته با درج یک مطلب مغالطه آمیز نقض غرض و موجب تاثر وسوء تفاهم شده است، برهمین اساس روزنامه بهار از مخاطبان و خوانندگان محترم عذرخواهی می کند.

«سعید پورعزیزی» مدیرمسوول این روزنامه نیز در گفت وگویی با پوزش و عذرخواهی از ساحت مقدس حضرت امیر المومنین (علیه السلام)، علمای حوزه و شیعیان مکتب غدیر گفت که این یادداشت در راستای سیاست ها و اعتقادات ما نبوده و بدیهی است علمای بر حقی همچون علامه امینی پیشاپیش شبهات از این دست را بصورت متقن و مستدل رد کرده اند، بنابراین روزنامه بهار جهت کاهش اثرات سوء مطلب در شماره روز شنبه 4 آبان، یادداشت هایی از متفکران محترم حوزه علمیه و صاحب نظران علوم دینی در پاسخ و نقد این یادداشت آماده کرده است که به همراه موضع روزنامه درج خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین