کد خبر: ۲۱۶۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰

توقف انتشار روزنامه بهار

مسوولان روزنامه‌ی «بهار» اعلام کردند که این روزنامه موقتا منتشر نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  روزنامه‌ی «بهار» چهارشنبه‌ی گذشته (اول آبان‌ماه) مقاله‌ای را با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی و یا الگوی ایمانی؟» منتشر کرد و به‌دلیل برخی مطالب آن، مجبور به عذرخواهی شد. اکنون نیز مسوولان این روزنامه، با انتشار یک نامه از توقف انتشار «بهار» تا مدتی خبر داده‌اند.

متن نامه‌ی منتشرشده از سوی روزنامه‌ی «بهار» به این شرح است:

«روزنامه بهار به‌مناسبت روز عید غدیر خم یادداشت وارده‌ای را با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی» به‌دلیل خطای فنی به چاپ رساند که متأسفانه موجب جریحه‌دار شدن روحیه مومنان حضرت علی (ع) شد. پس از آن مدیریت روزنامه اقدام به عذرخواهی در چند رسانه و امروز (شنبه) اقدام به انتشار چند یادداشت در نقد مطلب مورد نظر نمود که نشان دهد تا نظرات مندرج در یاداشت آقای علی‌اصغر غروی به دور از مشی «بهار»، مدیران، روزنامه‌نگاران و کارمندان آن است. اگرچه بر مردم عزیز فشار کاری و احتمال خطای غیرعمد پوشیده نیست (که این نافی مسوولیت نمی‌باشد) اما متأسفانه برخی از جریان‌های سیاسی که فرصت را غنمیت می‌شمارند، از فرصت به‌دست آمده استفاده‌های دیگری می‌کردند که تداوم آن دل مومنین راستین را بیشتر به درد می‌آورد.

از این رو، روزنامه بهار در راستای تلطیف فضای جامعه و به‌دست آوردن دل مومنین راستین و واقعی اقدام به عدم انتشار موقت و چند روزه کرده و از همه‌ی خوانندگانش مجددا پوزش می‌خواهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین