کد خبر: ۲۱۶۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

درخواست مجازات نعیمه اشراقی از قوه قضائیه

هزار خانواده شهید و صد موسسه، گروه، تشکل، مسجد و هیئت مذهبی با امضای طوماری ضمن محکوم کردن این اظهارت و منتسب نمودن آن به حضرت امام خمینی (ره) از قوه قضائیه، مجازات نعیمه اشراقی را خواستار شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پايگاه اطلاع رساني شهداي ايران اعلام كرد: طی روز‌های گذشته و به دنبال اظهارات هتاکانه «نعیمه اشراقی» نوه دختری حضرت امام (ره) و اعتراض تعدادی از خانواده‌های شهدا، بیش از هزار خانواده شهید و صد موسسه، گروه، تشکل، مسجد و هیئت مذهبی با امضای طوماری ضمن محکوم کردن این اظهارت و منتسب نمودن آن به حضرت امام خمینی (ره) از قوه قضائیه، مجازات نعیمه اشراقی را خواستار شدند.

به گزارش مهر، متن این طومار به شرح زیر است:

متأسفانه این روز‌ها خاطره‌سازی‌های دروغ و منسوب کردن آن به حضرت امام خمینی (ره) به اتفاقی عادی در عرصه سیاسی کشور تبدیل شده است و کسانی که مدعی قرابت و نزدیکی با امام امت هستند، ناروا‌ترین اظهارات را به ایشان نسبت می‌دهند.

گفتار نسنجیده و هتاکانه نعیمه اشراقی (نوه دختری حضرت امام) و توهین به شهدا، همسران شهدا، پاسداران و امام خمینی (ره) و سکوت به همراه جوابیه دفتر حفظ آثار معمار انقلاب دل‌های ما خانواده‌های شهدا و فعالان فرهنگی را آزرده خاطر کرد لذا ما امضا کنندگان ذیل، خانواده شهدا و گروه‌های فرهنگی ضمن محکوم کردن این اظهارات از قوه قضائیه و مدعی‌العموم درخواست می‌کنیم که با کسانی که به ساحت امام راحلمان و جایگاه خانواده‌های شهدا خدشه وارد می‌کنند، شدیداً برخورد نمایند.

لازم به ذکر است این طومار چند هزار نفری به همت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران جمع آوری شده است. همچنين در طومار گروه ها و خانواده شهدا اعلام شد: هزار خانواده شهید و صد موسسه، گروه، تشکل، مسجد و هیئت مذهبی با امضای طوماری ضمن محکوم کردن این اظهارت و منتسب نمودن آن به حضرت امام خمینی (ره) از قوه قضائیه، مجازات نعیمه اشراقی را خواستار شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین