کد خبر: ۲۱۶۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسوولان اجرایی کشور امروز در نوبت بعدازظهر مجلس توسط ضرغام صادقی یک عضو هیات رئیسه قرائت شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  این تذکرات به شرح زیر است:

* هاشم‌زهی نماینده نهبندان به وزیر اطلاعات: علت بلاتکلیفی ساکنان مناطق به ویژه حوزه انتخابی نهبندان و ممانعت از تحصیل فرزندانشان که به یقین تعدادی از آن‌ها ایرانی هستند.

* قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر امور خارجه: پیگیری جدی درباره ‌استقرار نیروهای دولت مرکزی عراق در مرز ایران.

*ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به رئیس‌جمهور: تامین مالی جهت رفع مشکل تردد دانش‌آموزانی که مدرسه آن‌ها تجمیع شده، به وزیر نفت: تسریع در گازرسانی حوزه انتخابیه.

*مددی نماینده میانه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علی‌رغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت‌های اصولی از سرمایه‌گذاری و تولید داخلی و سرمایه‌ ایرانی، چرا وزارت صنعت، معدن و تجارت از سرمایه‌گذاری حمایت نمی‌کند، به وزیر نیرو: با وجود این که امروزه یکی از عوامل توسعه وجود آب در منطقه است متاسفانه در آذربایجان شرقی سوء مدیریت وجود دارد و اکثر روستاها بدون آب هستند.

* امامی نماینده گرگان به وزیر امور اقتصاد و دارایی: برقراری خط ویژه اعتباری برای بانک‌های استانی با توجه به محدودیت منابع و نیاز جدی واحدهای تولیدی.

*آقامحمدی نماینده خرم‌آباد و درود به وزیر امور اقتصاد و دارایی: جلوگیری از اقدام بانک ملی لرستان مبنی بر برداشت یارانه روستاییان زلزله زده استان در عوض وام اهدایی مسکن به آن‌ها.

* خضری نماینده پیرانشهر به وزیر نیرو: تسریع در تخصیص اعتبارات لازم جهت تامین و نگهداری شبکه توزیع و انتقال برق شهرستان پیرانشهر که در کل زمستان ۹۱ خساراتی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان داشت.

*بهمنی نماینده سراب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم توجه جدی به حل مشکل اشتغال و بیکاری جوانان مناطق حوزه انتخابیه.

* لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: شروع عملیات بیمارستان مصوب شهرستان لنگرود.

*علی‌پور نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم پیشرفت فیزیکی کارخانه و پروژه شهرستان سوادکوه و البرز مرکزی، به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: عدم پیشرفت فیزیکی در ساخت تنها بیمارستان دولتی شهرستان قائم‌شهر و نگرانی مردم و به وزیر نیرو: رفع مشکل آب شرب روستای شهرستان‌های جویبار به علت غیربهداشتی بودن آن.

*قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر نیرو:‌ تسریع در باروری ابرهای روی دریاچه ارومیه، به وزرای خارجه، دفاع و کشور: پیگیری جدی از کشور پاکستان برای مقابله با تروریست‌های حملات اخیر در سراوان.

* فتاحی نماینده شهر بابک به رئیس‌جمهور: عدم تعهد به شعار اعتدال که در زمان کاندیداتوری به مردم اعلام شد.

* موسوی اصل نماینده گرمی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: دستور تامین پزشکان متخصص برای بیمارستان شهرستان گرمی.

* حسینی نماینده سوادکوه، قائم‌شهر و جویبار به وزیر نیرو: عدم اجرای پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای حوزه انتخابیه.

*قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت: دستور اجرای قانون حمایت از صنایع در شرکت فولاد کردستان با توجه به عدم پرداخت دستمزد کارگران این شرکت به مدت هفت ماه.

* عبداللهی، پورابراهیمی، کریمیان، قوامی، دستغیب، فولادگر، پژمان‌فر، میرقره سید، منظری توکلی، تمیمی، جعفرزاده شکری و تاجگردون نمایندگان ماهشهر، کرمان، مریوان، اسفراین، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، بافت، شادگان، رشت و تالش به وزیر کشور: اهتمام به اجرای قانون به ویژه بندهای ۷۳ و ۱۳۷ قانون بودجه ۹۲ در شهرداری تهران.

*قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در اخذ مالیات از پزشکان که بدون ثبت از بیماران پول اخذ می‌کنند.

* اسداللهی نماینده تربت جام به وزیر صنعت، معدن و تجارت: صدور مجوز بهره‌برداری معادن سنگ در منطقه حوزه انتخابیه برای افراد خاص.

*حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر به وزیر راه و شهرسازی: اعزام هیاتی جهت تعیین، تکلیف جاده حادثه‌خیز و مرگبار سیرجان – گلگهر.

* بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر کشور: جلوگیری از اعمال فشار برای جمع‌آوری بیلبوردهای ضد استکباری و ضد آمریکایی.

* نوروزی نماینده علی‌آباد کتول به رئیس‌جمهور: عدم اقدامات لازم در دهانه زرین‌گوهر و احمدآباد کتول و ترکمن‌صحرا برای جذب توریست و گردشگری همچنین به وزیر راه و شهرسازی: عدم اقدام در آسفالت جاده‌های روستایی حوزه انتخابیه.

* موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به وزیر نیرو: عدم اجرای تعهدات خود در زمینه اختصاص اعتبارات برای سدی در حوزه انتخابیه، به وزیر آموزش و پرورش: ایجاد مشکلات عدیده برای دانش‌آموزان راهنمایی با تجمیع برخی از مدارس و تعطیل کردن مدارس در روستاها.

* منظری توکلی نماینده بافت به وزیر نیرو: حل مشکل بحران بی‌آبی در سه شهر حوزه انتخابیه وتکمیل تصویه‌خانه سد بافت.

* ابوترابی نماینده نجف‌آباد به وزیر نیرو: تسریع در انجام امور اداری فاضلاب شهرستان‌های حوزه‌ انتخابیه.

* ناصری و نیازآذر نمایندگان بابل به وزیر نیرو: افزایش نرخ حق انشعاب برق مورد اعتراض است.

* نجف‌نژاد نماینده بابلسر و فریدون کنار به وزیر کشور: تعویض خودروهای فرسوده رانندگان تاکسی بین شهری.

* موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: عدم اجرای تعهدات خود در جهت فعال کردن بیمارستان ۱۷ شهریور و تجهیز بیمارستان شهید صادق گنجی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین